کد خبر:2608
پ

برگزاری ۴۲۰ دوره آموزشی با بیش از ۵ هزار فراگیر در گلستان

 از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد بیش از ۵ هزار فراگیر در ۴۲۰ دوره آموزشی هلال احمر گلستان شرکت کردند. به گزارش تحرک نو، فرهاد میقانی با اعلام این خبر گفت: آموزش رویکرد اصلی هلال احمر است، تربیت نیروی ماهر برای پاسخگویی به حوادث احتمالی با آموزش صحیح میسر است و در هر شرایطی باید […]

 از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد بیش از ۵ هزار فراگیر در ۴۲۰ دوره آموزشی هلال احمر گلستان شرکت کردند.

به گزارش تحرک نو، فرهاد میقانی با اعلام این خبر گفت: آموزش رویکرد اصلی هلال احمر است، تربیت نیروی ماهر برای پاسخگویی به حوادث احتمالی با آموزش صحیح میسر است و در هر شرایطی باید به آن توجه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه ۴۲۰ دوره آموزشی اعم از کمکهای اولیه ۱۲۱ دوره، مهارتهای پایه داوطلبی ۷۹ دوره، آمادگی در مخاطرات ۱۰۳ دوره، آموزش در خانه های هلال ۸۵ دوره، دوره های مقدماتی امدادونجات ۱۵ دوره و تخصصی امدادونجات ۱۷ دوره در سطح ۱۲ شهر استان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره ها که با توجه به شرایط کر‌ونا به صورت ترکیبی از حضوری و نیمه حضوری(مجازی) برگزار شد؛ ۵ هزار و ۷۵۵ فراگیر شرکت کردند.

میقانی با اشاره به اینکه آموزش مجازی در ایام‌کرونا‌ از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است، بیان کرد: بخش دیگری از آموزش ها با تولید محتوای آموزشی به صورت اینفوگرافیک، اسلایدها، ویدئوهای آموزشی و انتشار در شبکه های اجتماعی و از طریق رسانه های جمعی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

کلید مقابل را فعال کنید