کد خبر:13970
پ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

برگزاری جشنواره موسیقی فجر در پنج شهرستان گنبدکاووس، آق‌قلا، بندرترکمن، کلاله و گرگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۷ بهمن ماه در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره تا ۳۰ بهمن ماه در گلستان ادامه دارد. الهام متین روز پنج‌شنبه اظهار کرد: جشنواره موسیقی فجر در پنج شهرستان گنبدکاووس، آق‌قلا، بندرترکمن، کلاله و گرگان برگزار می‌شود. وی افزود:سی‌ونهمین […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۷ بهمن ماه در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره تا ۳۰ بهمن ماه در گلستان ادامه دارد.

الهام متین روز پنج‌شنبه اظهار کرد: جشنواره موسیقی فجر در پنج شهرستان گنبدکاووس، آق‌قلا، بندرترکمن، کلاله و گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود:سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در این جشنواره می‌توانند به تماشای جلوه‌ای از هنر موسیقی بومی بنشینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: نخستین روز جشنواره موسیقی فجر روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود و در این روز، گروه عارف و صبا، قزلباش، مشتاق و آوای صحرا به روی صحنه می‌روند.

به گفته متین؛ در تاریخ ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه هفت گروه صحرا هنریولی، اهوراییان، ایشکا، آق شهرم، انبارالوم و پالیزان در مجتمع فرهنگ و هنری شهرستان آق‌قلا هنرنمایی خواهند کرد.

وی یادآور شد: در تاریخ ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه گروه‌های ملانفس، دوتار ترکمن، مقام چیلار، حاج توماج، قزاق، آذری، آیراتین و صبوحی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شهرستان بندرترکمن هنرنمایی می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله نیز در تاریخ دوشنبه ۳۰ بهمن ماه میزبان گروه عارف و صبا، قزلباش، دلارام و نوای صحرا است، گفت: فضای میدانی کاخ موزه پارک شهر شهرستان گرگان نیز در تاریخ ۳۰ بهمن ماه میزبان گروه نجوای کتول، آوای بلوچ، هامون و نوای صحرا است.

متین خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان گلستان همراه با تقدیر از پیشکسوتان و سرپرست گروه‌ها در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 3 =

کلید مقابل را فعال کنید