کد خبر:6977
پ

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشگاههای شهر گرگان

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاههای شهر گرگان خبر داد . به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ کریم علمی ظهر امروز شنبه ۳ دیماه در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به مناسبت روز دانشجو و اهمیت جایگاه “دانشگاه و دانشجو” اولین جشنواره […]

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاههای شهر گرگان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ کریم علمی ظهر امروز شنبه ۳ دیماه در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به مناسبت روز دانشجو و اهمیت جایگاه “دانشگاه و دانشجو” اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه های شهر گرگان برگزار می شود .
علمی افزود: این مراسم با همکاری هیات ورزش های دانشگاهی استان گلستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با هدف ایجاد شور و نشاظ اجتماعی در محیط های دانشگاهی و دانشجویی برگزار می شود.
وی به مراسم پایانی این جشنواره اشاره کرد و گفت: مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشگاههای گرگان روز یکشنبه ۴ دیماه در دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان برگزار می شود .
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد : دانشگاه گلستان ، موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ، دانشگاه فنی وحرفه ای، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه جامع علمی و کاربردی دربرگزاری این جشنواره همکاری کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =

کلید مقابل را فعال کنید