کد خبر:2569
پ

برقراری امنیت مطلوب در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: عمق و دامنه آسیب‌ها در استان بسیار زیاد است و ما از سایر نهادها و دستگاه‌های متولی تقاضا داریم با جدیت بیشتری در حوزه آسیب‌های اجتماعی وارد عرصه شوند. به گزارش تحرک‌نو، سیدمحمدسعید فاضل‌دادگر اظهارکرد:امروزه متاسفانه اخبار غیررسمی به دنبال جایگزینی اخبار رسمی است اما حقیقت و اخبار درست همچنان حرف […]

فرمانده انتظامی گلستان گفت: عمق و دامنه آسیب‌ها در استان بسیار زیاد است و ما از سایر نهادها و دستگاه‌های متولی تقاضا داریم با جدیت بیشتری در حوزه آسیب‌های اجتماعی وارد عرصه شوند.

به گزارش تحرک‌نو، سیدمحمدسعید فاضل‌دادگر اظهارکرد:امروزه متاسفانه اخبار غیررسمی به دنبال جایگزینی اخبار رسمی است اما حقیقت و اخبار درست همچنان حرف اول را می‌زند و در این عرصه وظیفه خبرگزاری ها و رسانه‌های شناسنامه‌دار،وظیفه سنگین و مهمی است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: باید مراقبت کنیم اخبار غیررسمی با خبررسانی شفاف و سریع خنثی شود تا باعث تشویش اذهان عمومی نشود‌.

دادگر بیان کرد: یکی از وظایف و اهداف معاونت اجتماعی در ناجا که به دستور رهبری شکل گرفت، همین اطلاع‌رسانی شفاف و درست است که در همین راستا از تمام رسانه‌ها و فعالان خبری انتظار می‌رود اخبار انتظامی را از طریق معاونت اجتماعی پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: نبض مسائل اجتماعی به دلیل سطح تماس و ارتباط بالای مردم با پلیس، در اختیار پلیس است و ما عمق مسائل اجتماعی را رصد می‌کنیم و درک می‌کنیم و مسائل را به دستگاه‌های مربوطه اعلام می‌کنیم.

  • نظم و امنیت مطلوب در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی و همکاری بسیار خوب سایر دستگاه‌های امنیتی، شرایط نظم و امنیت در استان گلستان شرایط بسیار مطلوبی است.

دادگر گفت: یکی از مانورهای بزرگ نظم و امنیت در استان گلستان برقراری امنیت انتخابات بود که ما در این رویداد بزرگ بیش از ۸ هزار نیروی پلیس را بکارگیری کردیم و در مقاطعی از توان و ظرفیت سایر نهادهای نظامی نیز استفاده کردیم و خوشبختانه کوچک‌ترین مشکل امنیتی و انتظامی در انتخابات نداشتیم.

وی افزود: در حال حاضر که پلیس در تمام عرصه‌های حضور دارد و امنیت را برقرار می‌کند، لایه‌های مختلف اقشار و مسوولان به این امر توجه نمی‌کنند اما به محض وقوع کوچک‌ترین اتفاقی که به‌خصوص در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر شود تمام توجه‌ها به سمت پلیس معطوف می‌شود.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: متاسفانه در استان گلستان حوادث پرصدا زیاد داریم که بسیاری از آنها محصول آسیب‌های اجتماعی است و باید بر این نکته دقت کنیم که در پیشگیری و برخورد با آسیب‌های اجتماعی، پلیس در آخرین نقطه قرار دارد و بسیاری از دستگاه‌های دیگر در این حوزه مسوولیت دارند که باید به وظیفه خود عمل کنند.

دادگر گفت: یکی از انتظارات ما از رسانه‌ها این است، از کار رسانه‌ای در سطح پوشش خبری به سمت تحلیل خبری و وقایع استان پیش بروند زیرا بسیاری از این اتفاقات ریشه‌های عمیقی دارد.

  • حادثه چهارراه میدان محصول آسیب اجتماعی عمیق بود

وی با اشاره به حادثه روزهای گذشته در چهار راه میدان که منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن چندین نفر شد، بیان کرد: این اتفاق هم حاصل آسیب‌های اجتماعی است که متاسفانه به بدترین شکل ممکن خود را نشان داد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: همین الان در خیابان‌های مختلف شهر گشتی داشته باشید ببینید چندین نفر را می‌بینید که هر کدام ممکن است یک مجرم پرونده چهار راه میدان گرگان شود؛ چه کسی باید فکری برای آن افراد بکند؟

دادگر گفت: عمق و دامنه آسیب‌ها در استان بسیار زیاد است و ما از سایر نهادها و دستگاه‌های متولی تقاضا داریم با جدیت بیشتری در حوزه آسیب‌های اجتماعی وارد عرصه شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

کلید مقابل را فعال کنید