کد خبر:6920
پ

برای مسابقات بسکتبال آسیایی امکان میزبانی در گرگان نیست

رئیس هیئت اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بیشترین سعی ما براین است تا برای مسابقات آسیایی، اعتباری را از شهرداری گرگان هزینه نکنیم. به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین رضاییان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بسکتبال در گرگان دارای ابعاد اجتماعی و ورزشی است، اظهارکرد: بسکتبال دارای وجهه کاملا اجتماعی است […]

رئیس هیئت اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بیشترین سعی ما براین است تا برای مسابقات آسیایی، اعتباری را از شهرداری گرگان هزینه نکنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین رضاییان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بسکتبال در گرگان دارای ابعاد اجتماعی و ورزشی است، اظهارکرد: بسکتبال دارای وجهه کاملا اجتماعی است و قشر عظیمی از مردم گرگان به این رشته ورزشی علاقه‌مند هستند. با اینحال هزینه‌های بسیار سنگین، تیمداری شهرداری گرگان را با چالش‌های زیادی مواجه کرده بود که با تلاش‌هایی که صورت گرفت توانستیم امسال هم به صورت حرفه‌ای در لیگ بسکتبال، تیمداری کنیم.
رضاییان با بیان اینکه در تامین بودجه تیم با چالش‌های زیادی مواجه هستیم، گفت: هرچند حامی مالی برای تیم جذب شده است اما بازهم در تامین اعتبار موردنیاز دچار چالش هستیم. بیشترین سعی ما براین است تا برای مسابقات آسیایی، اعتباری را از شهرداری گرگان هزینه نکنیم اما در عین حال با همه قدرت و توان در این مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد.
وی افزود: با وجود قهرمانی تیم شهرداری گرگان و امکان میزبانی در بازی‌های آسیایی اما متاسفانه به دلیل عدم استاندارد سالن امام، امکان میزبانی را در گرگان نداریم و این مسابقات در تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

کلید مقابل را فعال کنید