کد خبر:8546
پ

با هدف دیدار نوروزی انجام گرفت:تشریک مساعی مدیران شرکت گاز وسازمان نظام مهندسی و ساختمان استان گلستان

در جلسه مشترکی که در ابتدای سال نو با حضور مهندس طالبی مدیر عامل شرکت گاز و مهندس قاسمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان برگزارشد، در خصوص افزایش سطح تعاملات و موضوعات مشترک کاری دو دستگاه بحث و تبادل نظر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان،دراین جلسه که به میزبانی شرکت […]

در جلسه مشترکی که در ابتدای سال نو با حضور مهندس طالبی مدیر عامل شرکت گاز و مهندس قاسمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان برگزارشد، در خصوص افزایش سطح تعاملات و موضوعات مشترک کاری دو دستگاه بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان،دراین جلسه که به میزبانی شرکت گاز انجام شد مدیران دو دستگاه پس از رایزنی و تشریک مساعی جهت افزایش سطح همکاری ها و تعاملات کاری درحوزه های مشترک کاری، نظارت هر چه بیشتر در زمینه کیفیت کار به منظور کاهش حوادت ناشی از گاز، نظرات و پیشنهادات مورد نظر خود را در ارتباط با بهبود فعالیت ها عنوان نمودند.

دراین نشست طرفین همچنین حول محور نظارت دقیق تر در بازرسی سیستم های لوله کشی بخش های مختلف مصرف، همکاری بیشتر در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف و موارد مرتبط دیگر نیز گفتگو کردند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دو =

کلید مقابل را فعال کنید