کد خبر:5923
پ

بانک توسعه تعاون در تسهیل روابط اقتصادی میان ایران و موریس مطرح است

سرپرست بانک توسعه تعاون این بانک را به عنوان یکی از ارکان مالی تسهیل روابط اقتصادی میان ایران و موریس عنوان نمود. زندی ازتحرک نو به گزارش روابط عمومی بانک توسعه وتعاون استان گلستان،محمد شیخ حسینی در نشست با فعالین اقتصادی و بانکی جمهوری موریس اظهار داشت: عملیات بانکی پشتوانه و اطمینان بخش هر مناسبت و رابطه مالی و اقتصادی است و روابط اقتصادی میان کشورها نیز وابستگی جدی […]

سرپرست بانک توسعه تعاون این بانک را به عنوان یکی از ارکان مالی تسهیل روابط اقتصادی میان ایران و موریس عنوان نمود.

زندی ازتحرک نو به گزارش روابط عمومی بانک توسعه وتعاون استان گلستان،محمد شیخ حسینی در نشست با فعالین اقتصادی و بانکی جمهوری موریس اظهار داشت: عملیات بانکی پشتوانه و اطمینان بخش هر مناسبت و رابطه مالی و اقتصادی است و روابط اقتصادی میان کشورها نیز وابستگی جدی به روابط دوجانبه و چند جانبه شبکه بانکی در کشورهای طرف تفاهم دارد.

🔶️شیخ حسینی تصریح نمود: با توجه به این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان محوریت راهبری کمیسیون مشترک اقتصادی میان دو کشور اعلام آمادگی نموده است، یانک توسعه تعاون به عنوان یکی از ارکان مالی و بانکی تسهیل روابط اقتصادی میان دو کشور مطرح گردیده است.

🔶️وی افزود: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه ای و حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی حوزه تعاون فعالیت نموده است و این بانک به عنوان بانک عامل دولت در پیشبرد پروژه های مهم ملی و تقویت زیرساخت های اقتصادی کشور نقش داشته است.

🔶️این مقام ارشد بانکی تاکید کرد: صدور اعتبار اسنادی و حوالجات ارزی از جمله خدمات ارزی بانک توسعه تع

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =

کلید مقابل را فعال کنید