کد خبر:7995
پ

بازگرداندن ۱۶۵ هزار متر مربع از زمین های راکد شهرک های صنعتی گلستان به بیت المال

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۱۶۵ هزار مترمربع از زمین های راکد شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان خلع ید و به بیت المال بازگردانده شد. حیدر آسیابی از بازگرداندن ۱۶۵ هزار متر مربع از زمین های راکد شهرک های صنعتی گلستان به بیت المال خبر داد و گفت: این زمین ها در قالب ۳۳ […]

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۱۶۵ هزار مترمربع از زمین های راکد شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان خلع ید و به بیت المال بازگردانده شد.

حیدر آسیابی از بازگرداندن ۱۶۵ هزار متر مربع از زمین های راکد شهرک های صنعتی گلستان به بیت المال خبر داد و گفت: این زمین ها در قالب ۳۳ فقره قرارداد و برای ساخت واحدهای تولیدی به  سرمایه گذاران واگذار شده بود اما با گذشت چند دهه،  هیچ اقدامی برای ساخت و ساز و راه اندازی کارخانه های تولیدی در این زمین ها، انجام نشده بود.

آسیابی افزود: این موضوع از چند ماه پیش به صورت ویژه در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت و  در دادگاه های استان رای به خلع ید ۱۶۵ هزار  هزار مترمربع از این زمین ها داده شد.

وی افزود: این زمین ها در حالی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، راکد و بدون استفاده مانده بود که شرکت شهرک های صنعتی گلستان،  هیچ زمینی برای واگذاری به سرمایه گذاران جدید و توسعه کارخانه های استان در اختیار نداشت.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شانزده =

کلید مقابل را فعال کنید