کد خبر:4648
پ

بازدید استاندار و اعضای شورای مسکن گلستان از نمایشگاه اقدامات بنیادمسکن

استاندار گلستان به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی عضو در شورای مسکن استان از نمایشگاه اقدامات و فعالیت‌های بنیادمسکن استان گلستان بازدید کردند. زندی به گزارش روابط عمومی بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان، دکتر زنگانه استاندار گلستان به همراه مهندس سیدالنگی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران دستگاه‌های […]

استاندار گلستان به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی عضو در شورای مسکن استان از نمایشگاه اقدامات و فعالیت‌های بنیادمسکن استان گلستان بازدید کردند.

زندی به گزارش روابط عمومی بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان، دکتر زنگانه استاندار گلستان به همراه مهندس سیدالنگی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو در شورای مسکن استان از نمایشگاه اقدامات و فعالیت‌های بنیادمسکن گلستان بازدید کردند.

استاندار گلستان در این بازدید حساب 100 را مایه خیر و برکت برای جامعه دانست و تأکید کرد که باید توجه بیشتری به تأمین مسکن محرومان و نیازمندان در استان شود.

دکتر زنگانه از اقدامات و فعالیت‌های بنیادمسکن گلستان در بخش‌های مختلف مانند طرح‌های مختلف در حوزه ساخت مسکن، اجرای طرح‌های هادی، صدور سند مالکیت، تأمین و واگذاری زمین به فاقدین مسکن، ایمن سازی روستاهای در معرض خطر و غیره قدردانی کرد و این مجموعه را نهادی انقلابی با مدیریتی جهادی دانست که در تحقق برنامه‌های دولت نقش مهمی خواهد داشت.

در این بازدید مهندس حسینی، مدیرکل بنیادمسکن گلستان نیز گزارشی از آخرین اقدامات و طرح‌های مجموعه بنیاد در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه و عمران روستایی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید