کد خبر:12531
پ
فرمانده سپاه نینوا به همراه مدیر کل نوسازی مدارس گلستان:

بازدید از اردوگاه دانش آموزی آشوراده

صبح امروز سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا به همراه فراهی مدیر کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی اردوگاه دانش آموزی آشوراده بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان، وحید فراهی افزود: فضای اردوگاهی باعث نشاط و شادابی و همچنین مکانی […]

صبح امروز سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا به همراه فراهی مدیر کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی اردوگاه دانش آموزی آشوراده بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان، وحید فراهی افزود: فضای اردوگاهی باعث نشاط و شادابی و همچنین مکانی امن برای اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می شود که متاسفانه سرانه این فضای اردوگاهی در استان گلستان خیلی پایین تر از کشور است.
مدیر کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان افزود: با احیای اردوگاه دانش آموزی در جزیره آشوراده علاوه بر شادی و نشاط ، ظرفیت خوبی برای آموزش و نشاندن مفاهیم مهم تربیتی، مهارتی، زندگی، استحکام و تقویت آنچه که در یک فرایند آموزشی به کودکان، نوجوانان و جوانان ارائه شده، به شمار می‌رود.
وی در ادامه گفت: در اردوگاه دانش آموزی آشوراده محوطه سازی، احیای فضای سبز و تکمیل و تجهیز ۹ سوییت مطابق با شرایط زیست محیطی و اقلیمی در برنامه کاری می باشد که با کیفیت و سرعت مناسب در حال انجام می باشد.
سردار ملک شاهکویی هم در این بازدید بر افزایش سرانه اردوگاهی و توسعه ، زیر ساخت آموزشی- تربیتی اشاره کرد و گفت: هر چه سریعتر فضای اردوگاه ، سالن غذا خوری و همچنین سالن کنفرانس بهسازی و رنگ آمیزی شود تا دانش آموزان از این فضای اردوگاهی بهره مند شوند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه اداره کل نوسازی مدارس در احیای سریع اردوگاه دانش آموزی گفت: سپاه نینوای استان آمادگی لازم برای کمک وتکمیل این فضای اردوگاهی را دارد.
لازم به توضیح است ؛ اردوگاه دانش آموزی آشوراده دارای چهار هکتار زمین متعلق به آموزش و پرورش استان است که انشعاب آب و برق آن کامل بوده و دارای ۹ سوئیت نیمه کاره اقامتی نیز می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

کلید مقابل را فعال کنید