کد خبر:7851
پ

بارش برف در ارتفاعات کردکوی از نیم متر فراتر رفت

معاون پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی گلستان با اشاره به استمرار بارش برف در مناطق کوهستانی استان گفت : بیشترین برف با ۵۵ سانتیمتر در روستای ییلاقی درازنو شهرستان کودکوی ثبت شد. محمد کردجزیی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین از ابتدای فعالیت این سامانه تاکنون در روستای حاجی آباد کردکوی و افرا […]

معاون پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی گلستان با اشاره به استمرار بارش برف در مناطق کوهستانی استان گفت : بیشترین برف با ۵۵ سانتیمتر در روستای ییلاقی درازنو شهرستان کودکوی ثبت شد.

محمد کردجزیی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین از ابتدای فعالیت این سامانه تاکنون در روستای حاجی آباد کردکوی و افرا تخته علی آبادکتول ۳۵ سانتی متر برف بارید.

وی افزود: در این مدت در روستای لیوان بندرگز ۵۰ میلیمتر، در روستای قلندرآیش کردکوی ۴۶ میلیمتر، در النگدره گرگان ۳۹ میلیمتر، در علی آباد کتول ۴۶ میلیمتر و کیارام گالیکش ۵۰ میلیمتر باران بارید.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان ادامه داد: سامانه سرد بارشی که از روز پنجشنبه وارد گلستان شده است شامگاه امشب آسمان استان را ترک خواهد کرد.

به گفته کردجزی آسمان گلستان در روز ۲۲ بهمن ابری است.

۱۵۶ ایستگاه و سامانه هواشناسی از انواع مختلف شامل “سینوپتیک، اقلیم شناسی، باران‌سنجی، جاده‌ای، جو بالا، باران سنجی خودکار و پایش گرد و غبار” در استان گلستان فعال است.

گلستان با گستره افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و برخورداری از هفت اقلیم آب و هوایی از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی، از غرب با مازندران و از شمال با ترکمنستان همسایه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =

کلید مقابل را فعال کنید