کد خبر:14126
پ

باحضورمردم؛حماسه بزرگ در راه است

فرماندار گرگان از مشارکت پرشور مردم در یک حماسه بزرگ خبرداد. به گزارش خبرنگار تحرک نو؛ اسماعیل نادری امروز در حاشیه فرآیند رای‌گیری انتخابات در گرگان گفت: مشارکت پرشور مردم نویدبخش یک حماسه بزرگ است، ۴۵ شعبه اخذ رای در گرگان داریم و ۵۰ شعبه در بخش بهاران تعبیه شده است در مجموع ۲۶۳ شعبه […]

فرماندار گرگان از مشارکت پرشور مردم در یک حماسه بزرگ خبرداد.
به گزارش خبرنگار تحرک نو؛ اسماعیل نادری امروز در حاشیه فرآیند رای‌گیری انتخابات در گرگان گفت: مشارکت پرشور مردم نویدبخش یک حماسه بزرگ است، ۴۵ شعبه اخذ رای در گرگان داریم و ۵۰ شعبه در بخش بهاران تعبیه شده است در مجموع ۲۶۳ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.
وی نقص صفر در اجرای فرآیند رای‌گیری را یک روند امیدآفرین دانست و گفت: فرآیند رای‌گیری در شعبات اخذ رای سراسر استان طبق زمانبندی انجام شد.
نادری با اشاره به حضور پررنگ بانوان در میدان مشارکت سیاسی انتخابات اذعان کرد:  بانوان در بسیاری موارد همواره جلوتر از مردان هستند، بهترین نیکی این است که کار خوب در سریعترین زمان انجام شود که پیشتازی بانوان پای صندوق‌های رای قابل تحسین است.
یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند هستند که از این تعداد واجد شرایط انتخابات ۷۱۷ هزار و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر هم از بانوان هستند.
هزار و ۲۰۹ شعبه اخذ رأی در گلستان پیش‌بینی شده است، حدود ۵۰ درصد شعبه‌ها معادل ۶۰۶ شعبه در مساجد و حسینیه‌ها مستقر شده‌اند، ۷۹ هزار و ۳۹۵ نفر برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کنند.
تعداد ۴۸۶ شعبه در مسجد، ۳۶ شعبه در ادارات، ۹ شعبه در اماکن درمانی، ۱۰۰ شعبه در حسینیه، ۱۶ شعبه در دانشگاه، هشت شعبه در فرهنگ‌سراها، ۵۰۶ شعبه در مدرسه، یک شعبه در کلیسا، ۴۷ شعبه در سایر اماکن مستقر شده‌اند.
تعداد ۳۱۶ نفر در گلستان نامزد ورود به مجلس هستند، مردم باید هفت نماینده خود را برای دوره دوازدهم فعالیت مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند و از بین سه کاندیدا مجلس شورای خبرگان رهبری نیز دو نماینده از گلستان منتخب شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید