کد خبر:5779
پ

ای کسانی که فریاد مردمان بی صدایید،روزتان مبارک

ایرج رمضانی: چندان که توانی، از مال و جاه و از قلم و زبان دریغ مدار از هیچکس ، که وقت آید که خواهی خیری کنی و نتوانی (عین القضات همدانی) روز ۱۷ مرداد شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست قوم وحشی و جنایتکار طالبان است. بعد از این رویداد هرساله […]

ایرج رمضانی:

چندان که توانی، از مال و جاه و از قلم و زبان دریغ مدار از هیچکس ، که وقت آید که خواهی خیری کنی و نتوانی (عین القضات همدانی)

روز ۱۷ مرداد شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست قوم وحشی و جنایتکار طالبان است.

بعد از این رویداد هرساله به یاد ایشان و به‌ پاس قدردانی از تلاش های همکاران عرصه اطلاع رسانی، مقام شامخ خبرنگار گرامی داشته می شود.

جفا است اگر بخواهیم به هر شخصی که در این وادی مشغول است نام خبرنگار یا روزنامه‌نگار بگذاریم اما در همه صنف ها همواره انسان های شریفی هستند که رسالت خود را صادقانه به انجام می رسانند و فارغ از سوداگردی و منفعت های دنیوی، تعهد به حقیقت، صداقت و پاکی را پیشه خویش کرده اند.

امسال که این مناسبت با واقعه عاشورا، شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تقارن پیدا کرده و سیدالشهدا هم به دست طالبان زمان شهید شدند باید زینب وار صدای مظلومان جهان بود تا جانفشانی انسانهای خداگونه و پلیدی های ستمگران و حاکمان جور برای ابد در تاریخ ثبت شود.

روز خبرنگار تنها برای این است که بگوییم ای کسانی که چشم و گوش و فریاد مردمان بی صدایید و شرافتتان را با هیچ متاعی معامله نمی‌کنید،روزتان مبارک،تن تان سالم،زبان تان رسا و قلم تان همواره ماندگار باد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

کلید مقابل را فعال کنید