کد خبر:5163
پ

ایجاد پایگاه ساحلی هلال احمر در بندرترکمن

قاسم غریب‌آبادی» اظهارکرد: در طرح سالم‌سازی دریا که ابلاغی وزارت کشور و استانداری و جمعیت هلال احمر کشور است یک پایگاه ساحلی ثابت در بندرترکمن با امکانات ست نجات، تیم نجات غریق و خودروی کمک‌دار ایجاد شده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: همچنین در گمیشان پست موقت برای اولین بار راه اندازی شده […]

قاسم غریب‌آبادی» اظهارکرد: در طرح سالم‌سازی دریا که ابلاغی وزارت کشور و استانداری و جمعیت هلال احمر کشور است یک پایگاه ساحلی ثابت در بندرترکمن با امکانات ست نجات، تیم نجات غریق و خودروی کمک‌دار ایجاد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: همچنین در گمیشان پست موقت برای اولین بار راه اندازی شده که آمبولانس، یک کانکس مجهز با ۵ نفر امدادگر ایجاد کردیم. در نوکنده نیز یک پایگاه با ست نجات، آمبولانس و خودروی کمک‌دار راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: طرح تابستانه نیز از ۲ تیرماه آغاز شده است و تا ۸ مهرماه نیز ادامه خواهد داشت. ۳۴ پایگاه ثابت و سیار با ۱۰۷ امدادگر و نجاتگر در کل استان ساماندهی شده اند.

غریب‌آبادی افزود: گلستان به واسطه قرارگیری در مسیر مشهد مقدس و تهران و داشتن موقعیت گردشگری هرساله بویژه در ایام تابستان پذیرای مسافران زیادی است با اینحال تلاش ما این است تا در کوتاه‌ترین زمان به حادثه دیدگان خدمات رسانی کنیم.

وی ادامه داد: در تابستان مراجعه به جنگل و کوه و دریا زیاد می‌شود و از مردم می خواهیم در زمان حضور در جنگل ها حتما مراقب فرزندان خود باشند. ما از ابتدای سال ۱۰ مورد گمشدگی کودک داشتیم که متاسفانه یک مورد آن هنوز پیدا نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: برای شنا به هیچ وجه به آببندان ها و سدها مراجعه نکنند و در دریا فقط در محدوده تعیین شده شنا کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =

کلید مقابل را فعال کنید