کد خبر:6666
پ

انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان از انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان خبر داد. زندی  به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ جعفر کرامتی از انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی و بنگاه های اقتصادی بصورت […]

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان از انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان خبر داد.

زندی  به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ جعفر کرامتی از انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی و بنگاه های اقتصادی بصورت گشت مشترک در سطح استان طی ۷ ماه سال جاری خبر داد.
وی افزود: انجام گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است.
وی هدف از برگزاری این ‌گشت‌ها را برخورد با تخلفات احتمالی واحدهای صنفی عنوان و خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان حسب وظیفه ذاتی خود با برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها، اتحادیه‌ ها و تشکل های صنفی در طول ماه اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان کرده است.
اصغری افزود: طی ۷ ماه گذشته ۱۴ هزار و ۵۱۶ مورد گشت مشترک با نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت، فرمانداری، جهاد کشاورزی، اصناف،قرارگاه ۱۷ ربیع ،میراث فرهنگی ،استاندارد و اتحادیه نانوایان استان گلستان از سطح بازار استان گلستان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پانزده =

کلید مقابل را فعال کنید