کد خبر:14083
پ
کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

انتخاب نماینده اصلح یکی از راههای برون رفت از بحران هاست

کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب نماینده اصلح را یکی از راههای برون رفت از بحران هادانست وگفت: در تبلیغات انتخاباتی هدف رساندن جامعه به آگاهی اصلح است که اگر این عمل صورت بگیرد در حقیقت شما برنده واقعی انتخابات خواهید بود . عسکر ساوری در نشست با خبرنگاران افزود: نتیجه انتخابات برنده […]

کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب نماینده اصلح را یکی از راههای برون رفت از بحران هادانست وگفت: در تبلیغات انتخاباتی هدف رساندن جامعه به آگاهی اصلح است که اگر این عمل صورت بگیرد در حقیقت شما برنده واقعی انتخابات خواهید بود .

عسکر ساوری در نشست با خبرنگاران افزود: نتیجه انتخابات برنده بودن رشد و توسعه جامعه همراه با نشاط و شادابی افراد آن است و جامعه امروز ما دچار یک خمودی و خموشی شده که این مسئله از عملکرد ضعیف مدیران است .

وی اذعان کرد: اگر از یک زاویه نزدیک تر به موضوع نگاه کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور بانشاط و کمیت بالای مردم بودیم و این به آن معناست که  مردم نسبت به نظام و انقلاب همواره اعتماد دارند اما آنچه که سبب رخوت و بی حالی ملت ایران در صحنه ای به نام انتخابات شده فاکتورهای مهمی چون عدم صداقت نمایندگان درنشان دادن وعده هایشان و عدم کارآمدی به کلام و توانایی آنها است.

وی عنوان کرد: مدیران اجرایی با همراهی نمایندگان منتخب می توانند در همه حوزه هاو دوره ها نقش بی بدیلی را برای زنده نگه داشتن امید در جامعه ایجاد کنند.

وی انتخاب نماینده اصلح را یک از راههای برون رفت از بحران ها دانست وادامه داد: متاسفانه نمایندگان  در فراز وفرودها از شاخص های اعلامی با اعمالی که دارند، فاصله می گیرند و به همین دلیل نظرات اعمالی خودشان را در زمان عمل به گونه ای دیگر انجام می دهند که این نشان از نداشتن صداقت آنهاست البته انسان ممکن است در شرایط اجرا دچار غفلت هایی شود اما نمی تواند این همه تفاوت که منجر به ناامیدی در جامعه به خصوص در قشر جوان که این نوعی تغافل است که این تغافل با غفلت در اراده داشتن و نداشتن در انجام کار است و رسالت رسانه ها در  این عرصه بی بدیل است که می تواند با ایجاد آگاهی برای مردم در انتخاب اصلح تبدیل به نتیجه ای شود  که  یک موتوری تحول گرا در سطح جامعه آنچنان استارتی بخورد که تفاوت ماهیتی نسبت به آنچه شاهد هستیم،  انقلاب  ۴۵ سال گذشته را تا به امروز چند برابر پیش ببرد و  این تفاوت می تواند در حوزه نمایندگی مجلس و در نظارت باشد نه فقط تصویب قوانین که در تصویب قوانین تجربه ذی قیمتی داریم اما همان قوانین بسیار پیشرفته خاک می خورد کسی نسبت به اجرای آن وجهه همت خودش را به نمایش نذاشته است  و چرایی آن بر می گردد به عمل مسئولیت های خودشان و عدم نیازمندیهای جامعه که شناخت خود یک ظرفیت و استعداد را نشان میدهد.

وی تصریح کرد: شناخت گیرکور جامعه نشان از دغدغه مردم  را دارد و اطلاع رسانی خبرنگاران برای جامعه مهم است که امیدداریم در آخرین لحظات در برابر مقررات جاری و با تبلیغات و اطلاع رسانی صحیح منجر به انتخاب اصلح شوید.

کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به اولین برنامه اجرایی خود بعد از راهیابی به مجلس اشاره کرد وگفت:در اولین گام استارت اقتصاد و معیشت در جهت ایجاد نشاط ، شادابی و امید آفرینی که ضروری ترین واساسی ترین نیاز امروز جامعه است را اجرا خواهیم کرد .

ساوری افزود: با توجه به اینکه استان گلستان که در شمالی ترین نقطه کشور قرار دارد و از بالاترین سطح آب و هوایی برخوردار است استان و مرکز گلستان جزو استان های محروم در سطح کشور است.

وی عنوان کرد: گردشگری گلستان در سطح کشور به لحاظ محرومیت هایی که در دهه های قبل بر آن گذشته و همچنین عدم توانایی مدیران برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب، امروزه جزئی از محرومیت ها در عقب ماندگی و پس رفت دراستان شده که این مایه تاسف است و اولین گام در این حوزه تفسیروضعیت موجود به مسئولین بالادستی است که  این موضوع را لمس کنند و این حس را بگیرند که در شمالی ترین نقطه کشور جزئی از پنج  استان  محروم  کشور هستیم.

وی اظهارکرد: من امروز با این نگاه آمدم که حل مسئله کنم، نیامدم ، خودنمایی کنم و اهل قدرت طلبی نیستم اگر این چنین بود درسطح بالاتر این قدرت را داشتم که بر کرسی قدرت بنشینم و خادمی در بین این کاندیداها آمده به شما خدمت کند.

وی مهمترین اصل در حوزه نمایندگی مجلس را اصل نظارت دانست واذعان کرد: اکنون در حوزه نظارت کمترین کارها انجام گرفته و با ایجاد ساختارهای نظارتی در حوزه قانون گذاری شاهد پاسداری از حسن اجرای قوانین مصوب در مجلس خواهیم بود  که نبود قوانین نظارتی سبب چنین وضعیتی شده که با تحقیق و تفحص نمی توانیم به نتیجه برسیم چون یک روندی را ایجاد کردیم که با چالش مواجه شدیم و صفات عالی نظارت رانداریم تا قانونگذاری را تقویت کنیم.

وی اصل ۴۴ قانون اساسی را ناقص دانست و گفت: در قانون اساسی سه بخش حوزه اقتصاد که تعاونی ،دولتی و خصوصی هستند یکی از اولویت های ارتقا کیفیت بخش خصوصی است که در حال حاضر آن را  نمی بینیم که محصولات اقتصادی به عبارتی پیوند نامبارک بین قدرت و ثروت است  وبا انرژی به این سمت خواهیم رفت که اصل را درست اجرا کنیم تا بسیاری از مشکلات ما رفع و دفع شوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید