کد خبر:12466
پ
امام جمعه گرگان گفت:

انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس به مصلحت نظام و کشور است

امام جمعه گرگان گفت: انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی به نفع و مصالح نظام و کشور است و به همین دلیل مردم باید در انتخاب خود دقت کنند. به گزارش تحرک نو به نقل ایرنا،آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: انتخاب این افراد نیازمند حضور و […]

امام جمعه گرگان گفت: انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی به نفع و مصالح نظام و کشور است و به همین دلیل مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

به گزارش تحرک نو به نقل ایرنا،آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: انتخاب این افراد نیازمند حضور و مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: گزینش و ملاک افراد باید شرایط فعلی آنان باشد و نباید گذشته افراد ملاک تایید یا رد صلاحیت قرار بگیرد.

امام جمعه گرگان یادآور شد: در حادثه کربلا، حر ریاحی گذشته خوبی نداشت اما توبه کرد و در روز عاشورا جزو اصحاب و نزدیکان امام حسین (ع) قرار گرفت.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: امام راحل بر قرار داشتن مجلس در راس امور، تاکید داشتند.

وی به ویژگی‌های افراد اصلح برای ورود به مجلس اشاره کرد و گفت: یک نماینده باید شجاع باشد و ضمن قبول داشتن اصل نظام و پیروی از دستورات ولی فقیه، کارآمدی لازم را در وهله اول برای حوزه انتخابیه خود و سپس برای کشور را داشته باشد.

امام جمعه گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی و پیمودن دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ با حضور فرزندان غیور این مرز و بوم، گفت: اقتدار نیروی دریایی با حضور این ناوگروه به جهانیان ثابت شد.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با اشاره به در پیش بودن ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو به این قشر از جامعه تاکید کرد: دانشجویان نقش اساسی در پیشبرد اهداف نظام دارند و باید ضمن درک موقعیت کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، برای رفع مشکلات، گام بردارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =

کلید مقابل را فعال کنید