کد خبر:4852
پ

اقدامات شورای فرهنگی باید موجب پویایی و افزایش انگیزه کارکنان شود

مدیر مخابرات منطقه گلستان در اولین جلسه شورای فرهنگی در سال جدید گفت: اقدامات شورای فرهنگی باید موجب افزایش انگیزه کارکنان و پویایی آنها شود.زندی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اینکه مخابرات مجموعه ای فنی و خدمت رسان بوده انجام فعالیتهای فرهنگی را وظیفه ذاتی ندانست […]

مدیر مخابرات منطقه گلستان در اولین جلسه شورای فرهنگی در سال جدید گفت: اقدامات شورای فرهنگی باید موجب افزایش انگیزه کارکنان و پویایی آنها شود.
زندی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اینکه مخابرات مجموعه ای فنی و خدمت رسان بوده انجام فعالیتهای فرهنگی را وظیفه ذاتی ندانست اما ضرورت اجرای اقدامات فرهنگی را در افزایش نشاط و انگیزه کارکنان همچنین پویایی محیط کار دانست و افزود: قطعا نتیجه آن برای جامعه و مشترکین خدمت رسانی بهتر خواهد بود .
وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی که بر عهده مخابرات است بر داشتن پیوست فرهنگی در ارائه تمام خدمات و سرویسها تاکید داشت و گفت: فرهنگ سازی در ابعاد مختلف میتواند مهمترین ویژگی و نتیجه فعالیتهای فرهنگی باشد و باید مد نظر قرار گیرد.
دکتر غلامعلی شهمرادی از مشارکت و حضور خانواده های کارکنان در برنامه های فرهنگی ابراز خرسندی کرد و استمرار آنرا موجب تحکیم خانواده و همراهی بیشتر آنها با هم دانست.
در ادامه جلسه عناوین برنامه های قابل اجرا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ مشخص و برای اجرای آنها در زمان مشخص برنامه ریزی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =

کلید مقابل را فعال کنید