کد خبر:14406
پ
مدیر کل راهداری گلستان خبر داد؛

افزایش ۷ درصدی تردد در جاده های گلستان از ابتدای طرح نوروزی

مدیر کل راهداری گلستان با اشاره به حجم ترافیک جاده های استان طی روزهای آتی از ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه خبر داد و گفت: این آمار نشان از افزایش ۷ درصدی ترددها به استان را دارد.   به […]

مدیر کل راهداری گلستان با اشاره به حجم ترافیک جاده های استان طی روزهای آتی از ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه خبر داد و گفت: این آمار نشان از افزایش ۷ درصدی ترددها به استان را دارد.

 

به گزارش تحرک نو از گرگان؛ عادل مصدقی با اشاره به استقرار قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی و طرح های “پویش چشم به راهیم” اظهار کرد: در این قرارگاه حوزه راهداری و حمل و نقل در ۱۲ اداره شهرستان و ۲۷ باب راهدارخانه استان در حال ارائه خدمات شبانه روزی به مسافران نوروزی هستند.

مدیر کل حمل و نقل و راهداری گلستان تصریح کرد: برای رانندگی ایمن توجه به نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است و با توقف رانندگان در محل ایستگاه پویش چشم به راهیم در ورودی غربی استان برای آگاه سازی رانندگان و سرنشینان تلاش می شود.

مصدقی اذعان کرد: در این پویش با اجرای برنامه های فرهنگی و ایمنی به رانندگان و کودکان بعنوان همیار راننده در جهت جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده ای آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید