کد خبر:14442
پ
:مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ خبرداد؛

رشد ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن شمال شرق ۲

مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: در حوزه قطار های مسافری بین شهری و حومه ای تعداد یک میلیون و سه هزار و ۳۶۱ نفرمسافر در ایام نوروز جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد رشد داشته است.   محمدرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار تحرک نو اظهار کرد: راه آهن […]

مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: در حوزه قطار های مسافری بین شهری و حومه ای تعداد یک میلیون و سه هزار و ۳۶۱ نفرمسافر در ایام نوروز جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد رشد داشته است.

 

محمدرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار تحرک نو اظهار کرد: راه آهن شمال شر ق۲ در حوزه استحفاظی سال ۱۴۰۲ از مجموع تعداد کل مسافر جابجا شده، تعداد۲۰۲ هزار و ۹۵ نفر در حوزه بین شهری گرگان –تهران و بالعکس بوده که در مقایسه با سال گذشته رشد دو درصدی را داشته است.

وی اذعان کرد: تعداد۸۰۱ هزار و ۲۶۶ نفر مسافر درحوزه قطارهای حومه ای گرگان – پل سفید و بالعکس جابجا شدند که نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۱۲ درصدی هستیم.

وی دلیل استقبال مسافرین از مسافرت با قطار را امنیت بالای آن و قیمت پائین بلیط عنوان کرد و گفت: بصورت روزانه امکان دسترسی و تهیه بلیط های حومه ای بصورت مکانیزه در داخل سالن ایستگاه میسر هستند..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =

کلید مقابل را فعال کنید