کد خبر:2580
پ

افتتاح ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه برقی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از افتتاح ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت خبر داد. به گزارش تحرک‌نو،علی اکبر نصیری در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت گلستان اظهار کرد:نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه برای توسعه و احداث شبکه، نصب ترانس و انشعاب جهت تأمین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی سازی […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از افتتاح ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت خبر داد.

به گزارش تحرک‌نو،علی اکبر نصیری در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت گلستان اظهار کرد:نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه برای توسعه و احداث شبکه، نصب ترانس و انشعاب جهت تأمین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی سازی شبکه‌های شهری و روستایی و غیره در هفته دولت ۱۴۰۰ افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: مقاوم سازی و خارج کردن شبکه‌های آسیب پذیر از مسیر سیل به طول ۸۱ کیلومتر و با اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

وی گفت:هوشمندسازی مراکز اتفاقات شبکه و پایش ناوگان خودرویی عملیاتی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال،توسعه و احداث شبکه‌های شهری و روستایی با اعتبار بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری و روستایی با اعتباری افزون بر ۱۲۵ میلیارد ریال هم در این هفته افتتاح می‌شود.

نصیری بیان کرد: ۲۵۰ دستگاه مولد پرتابل خورشیدی عشایری هم با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

نصب و راه اندازی سامانه پایش المان‌های الکترونیکی شبکه قطع و وصل از راه دور با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و تبدیل شبکه‌های مسی به شبکه کابل خودنگهدار با اعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که وی به آن اشاره کرد.

به گفته وی با بهره‌برداری از این پروژه‌ها هفت هزار و ۸۶۹ خانوار از آن بهره مند می‌شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید