کد خبر:7484
پ

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۶۲ میلیارد ریال دهه فجر امسال .

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در جمع خبرنگاران در ستاد دهه فجرگلستان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شدگفت: در دهه فجر امسال  مجموعا تعداد ۱۲۸ طرح با اعتباری بیش از ۱۵۶۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود که  ۱۱ طرح روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیارد و […]

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در جمع خبرنگاران در ستاد دهه فجرگلستان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شدگفت: در دهه فجر امسال  مجموعا تعداد ۱۲۸ طرح با اعتباری بیش از ۱۵۶۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود که  ۱۱ طرح روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با ۱هزارو ۱۰۵  خانوار به بهره برداری می رسد .

طالبی افزود: تا کنون ۹۸/۵درصد روستائیان از نعمت گاز بهره مند شدند و در کل استان بیش از ۶۴۰ هزار مشترک داریم و تعداد مشترکان خانگی به دلیل استفاده چد خانوار از یک کنتور ۶۴۱ هزار نفر می باشد.

مهدی طالبی اظهار کرد:برخورداری تعداد ۱۱۲ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی که گازرسانی به این واحدها معادل ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است .

وی  با توجه به تامین سوخت منازل در الویت قرار داردافزود:  محدودیت گاز برای صنایع همچنان پاربرجا است، از شروع بحران سرمای قبلی به همه این واحد های تولیدی اعلام شد که برای خوداز سوخت جایگزین درنظر بگیرند .

وی همچنین درخصوص پیشرفت توسعه شبکه استان تا پایان دی ماه، اظهارکرد: پیشرفت ۷۵ درصدی نصب انشعابات ، ۸۲درصد افزایش مشترکان تا پایان دی ماه امسال و ۱۰۹ درصد گازرسانی به صنایع از مهم ترین فعالیت های این دستگاه خدمات رسان و اجرائی در بخش گاز گلستان بوده است.

طالبی ازعملیاتی شدن   ۲ پروژه خط تغذیه در استان ،گفت: این دو پروژه در مجموع با اعتباری معادل  ۸۷۰ میلیارد ریال  که عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد همچنین  یک پروژه  احداث ساختمان اداری و پست امداد در شهر جلیلن با هزینه ای   بالغ بر۳۴  میلیارد  ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل گاز استان متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته مشترکان گاز استان  ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند که ۱۲ میلیون مترمکعب سهم بخش خانگی و یک میلیون ۳۰۰ هزار مترمکعب سهم بخش صنعت و واحدهای سی ان جی بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =

کلید مقابل را فعال کنید