کد خبر:12524
پ

افتتاح مرکز جامعه سنجش ، آموزش و توانبخشی توانا در گالیکش

مرکز جامع سنجش ، آموزش و توانبخشی توانا در شهرستان گالیکش استان گلستان با حضور مسولین استانی ،شهرستانی و خیرین نیک اندیش امروز همزمان با روز جهانی معلول بصورت ویدیو کنفراسی با کشور افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان،  وحید فراهی گفت: این مرکز استثنایی با ۱۰ […]

مرکز جامع سنجش ، آموزش و توانبخشی توانا در شهرستان گالیکش استان گلستان با حضور مسولین استانی ،شهرستانی و خیرین نیک اندیش امروز همزمان با روز جهانی معلول بصورت ویدیو کنفراسی با کشور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان،  وحید فراهی گفت: این مرکز استثنایی با ۱۰ اتاق مجزا با مشارکت خیر نیک اندیش دکتر ناصر عرب و همسر بزرگوارشون خانم دکتر مودی احداث و افتتاح شد.

مدیر کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس گلستان افزود: این فضای آموزشی۴۵۰ متر مربع زیر بنا  ، محوطه سازی و دیوار کشی با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی افتتاح شد.

وی اظهار کرد: در طراحی این مدرسه ضمن توجه به رنگ و شکل اتاق‌ها، از مکان‌های مناسب برای آموزش این کودکان استفاده شده و عایق صدا و نور کافی نیز در کلاس‌های درس وجود دارد.

وی ضمن قدردانی از خیران در همراهی برای ساخت مدارس مربوط به دانش آموزان استثنایی استان بیان کردما نباید برای دانش آموزان استثنایی محدودیت ایجاد کنیم بلکه باید در نظر گرفتن توان ذهنی و استعدادشان راه را برای شکوفایی این عزیزان باز کنیم.

آیین افتتاح هم زمان ۸ مدرسه در کشور ویژه دانش آموزان استثنایی امروز بصورت ویدیوکنفرانس با حضور حمیدرضا خان‌محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 11 =

کلید مقابل را فعال کنید