کد خبر:4337
پ

اعلام برنامه‌های هفته‌ بزرگداشت حکیم نظامی در استان گلستان

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اعلام برنامه‌های هفته‌ی بزرگداشت حکیم نظامی در استان گلستان، گفت: مفاخر و بزرگان فرهنگی و هنری از پایه‌های شکل‌دهی هویت فرهنگی جامعه‌اند که عدم معرفی آن‌ها به نسل‌های امروزی، موجب جایگزینی الگوهای غیربومی و درنتیجه بروز پدیده از «خود بیگانگی فرهنگی» در نسل‌ها می‌شود. محمد رعیت، […]

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اعلام برنامه‌های هفته‌ی بزرگداشت حکیم نظامی در استان گلستان، گفت: مفاخر و بزرگان فرهنگی و هنری از پایه‌های شکل‌دهی هویت فرهنگی جامعه‌اند که عدم معرفی آن‌ها به نسل‌های امروزی، موجب جایگزینی الگوهای غیربومی و درنتیجه بروز پدیده از «خود بیگانگی فرهنگی» در نسل‌ها می‌شود.

محمد رعیت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در گلستان، با اشاره به اینکه آشنایی و شناساندن مفاخر و بزرگان فرهنگی و هنری کشور از بایسته‌ها و لازمه‌ مقابله با هجمه‌ها و تهاجم متعدد فرهنگی دشمنان است، گفت: در عرصه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، ارائه و عرضه سرمایه‌های فرهنگی و هنری به‌منزله‌ تهیه ابزار دفاع است. باید با تمام توان، در راه معرفی بزرگان فرهنگ و هنر ایران‌زمین و میراث غنی میهن اسلامی‌مان به‌خصوص برای نسل نوجوان و جوان کوشا باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =

کلید مقابل را فعال کنید