کد خبر:5985
پ

اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق محروم گلستان

نازنین زهراحمدی: مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان از اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان خبرداد. سرهنگ امیر ناظری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ادارات، رزمایش گروه‌های جهادی، اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق هدف و ۲۰۰ میز جهادی پیش بینی شده است. مسئول بسیج کارمندان […]

نازنین زهراحمدی:

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان از اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان خبرداد.

سرهنگ امیر ناظری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ادارات، رزمایش گروه‌های جهادی، اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق هدف و ۲۰۰ میز جهادی پیش بینی شده است.

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان افزود: در روز جمعه ۴ شهریور همزمان با روز کارمند در تمامی مصلی‌های نماز جمعه استان میزهای خدمت جهادی قرار داده می‌شود و مدیران دستگاه‌هایی که مردم بیشتر با آنها سروکار دارند با هدف رفع مشکل مردم آماده پاسخگویی به مردم می‌شوند.

ناظری تصریح کرد: همایش فرماندهان پایگاه‌ها مدیران و روسای ادارات در تاریخ ۶ شهریور در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان با سخنرانی فرمانده سپاه نینوا و معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار می‌شود.

ناظری از ویژه برنامه نذر خون توسط کارمندان استان خبر داد و افزود: کارمندان در این برنامه با مراجعه به سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان در سطح استان پیش بینی شده است، افزود: یادواره شهدای کارمند در گالیکش و علی آباد از دیگر برنامه‌های این هفته است و در حاشیه هر یادواره شهدا ویژه برنامه‌های فرهنگی نظیر آزادی زندانیان غیرعمد، تهیه بسته‌های معیشتی و اهدای جهیزیه انجام می‌شود.

ناظری عنوان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه را با توجه به نزدیک شدن شروع سال تحصیلی دانش آموزان، به سمت تهیه لوازم التحریر برای قشر نیازمند و بی بضاعت جامعه سوق دادیم.

وی تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند، تجلیل از بسیجیان کارمند نمونه، تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا با حضور سازمان یافته در گلزارهای شهدا از دیگر برنامه‌های بسیج ادارات و کارمندان در این هفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یک =

کلید مقابل را فعال کنید