کد خبر:5979
پ

اعزام کاروان رسانه ای گلستان به سفر اربعین 

نازنین زهرااحمدی: رئیس بسیج رسانه گلستان از اعزام کاروان رسانه ای استان به سفر اربعین حسینی خبرداد. محمدمهدی تجری در گفتگو باتحرک نواظهار کرد: بسیج رسانه گلستان با هدف انعکاس رسانه‌ای رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین در نظر دارد کاروان رسانه‌ای به کشور عراق اعزام کند. رئیس بسیج رسانه گلستان افزود: تلاش می‌کنیم، فعالان رسانه‌ای که […]

نازنین زهرااحمدی:

رئیس بسیج رسانه گلستان از اعزام کاروان رسانه ای استان به سفر اربعین حسینی خبرداد.

محمدمهدی تجری در گفتگو باتحرک نواظهار کرد: بسیج رسانه گلستان با هدف انعکاس رسانه‌ای رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین در نظر دارد کاروان رسانه‌ای به کشور عراق اعزام کند.

رئیس بسیج رسانه گلستان افزود: تلاش می‌کنیم، فعالان رسانه‌ای که در حوزه عکس، گزارش نویسی، یادداشت و مستندسازی فعال هستند به این سفر اعزام شوند تا بتوانیم تولید محتوایی شایسته‌ای داشته باشیم.

تجری عضویت در بسیج رسانه و فعالیت در رسانه‌های استان را از شروط اعزام سفر برای متقاضیان اعلام کرد و افزود: برای افرادی که قرار است به این سفر معنوی مشرف شوند خودرو تا مرز هماهنگ شده و مبلغی هم به عنوان کمک هزینه سفر در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

وی افزود: مهلت ثبت نام متقاضیان تا تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به شماره بسیج رسانه مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

کلید مقابل را فعال کنید