کد خبر:14984
پ
مهیایی،معاون عمرانی استانداری گلستان؛

اعتبار ۵۶ هزار میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های نیمه تمام در گلستان

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: از یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در استان، ۸۰۰ پروژه به اتمام رسید و برای تکمیل پروژه‌های دیگر طبق ۵۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز است. به گزارش تحرک نو از گرگان، سید مهدی مهیایی درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام […]

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: از یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در استان، ۸۰۰ پروژه به اتمام رسید و برای تکمیل پروژه‌های دیگر طبق ۵۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز است.

به گزارش تحرک نو از گرگان، سید مهدی مهیایی درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در استان، ۸۰۰ پروژه به اتمام رسید و برای تکمیل پروژه‌های دیگر طبق ۵۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز است که در صورت نداشتن تورم در کشور برای ۴۰۰ پروژه نیمه تمام ۱۰ سال زمان نیاز خواهد داشت که پروژه ها اجرایی شوند.

معاون عمرانی استانداری گلستان افزود: اقدامات دولت سیزدهم با رویکرد توسعه زیرساختها و پیشرفت پروژه های استانی است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم توسعه زیرساختها و پیشرفت پروژه‌های استانی در اولویت قرار گرفته و عملکرد خیلی خوب مخابرات در این دولت قابل تقدیر است بطوری که شاهد افتتاح و بهره برداری از ۹۲ پروژه مخابراتی و ارتباطی با اعتباری افزون بر ۱۸۴ میلیارد تومان بودیم.

مهیایی اضافه کرد: گلستان به جهت ظرفیت‌های زیاد جز ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد، اما از نظر شاخص های توسعه رشد پیدا نکرده است.

وی با اشاره به چالشهای موجود در استان بیان کرد: باید اعتبارات تملک دارایی را تقویت و سرمایه گذاری در استان اولویت موضوعات قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: سند چشم انداز برنامه استان به کمک دستگاه‌های اجرایی در ۳۰ بخش تهیه شده و در حال تدوین برنامه عملیاتی آن هستیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان در مورد تملک دارایی های سرمایه ای تصریح کرد: اعتبارات عمرانی دو سال آخر دولت قبل در مقایسه با دو سال اول دولت سیزدهم بیش از چهار برابر رشد داشته و از چهار هزار میلیارد به ۱۶ هزار میلیارد ارتقا یافته است.

مهیایی خاطر نشان کرد: در سفر اول رئیس جمهور به گلستان ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های مصوب با ۱۱۸ مصوبه بود، که تا امروز افزون بر ۵ هزار میلیارد تومان اختصاص و در سفر دوم ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد مجموع اعتبارات در قالب ۱۳۵ مصوبه بود که مجموعاً بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های استان اختصاص پیدا کرده است.

وی یادآور شد: از یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در استان، ۸۰۰ پروژه به اتمام رسید و برای تکمیل پروژه‌های دیگر طبق ۵۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز است.

معاون عمرانی استانداری گفت: پروژه‌ های آبرسانی و راهسازی، لایروبی خلیج از جمله پروژه های نیمه تمام بود که به اتمام رسید و پروژه منطقه آزاد اینچه برون و پتروشیمی هم استارت آن زده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید