کد خبر:2380
پ

از دریافت نظرات شهروندان و اصحاب رسانه استقبال می کنم

سرپرست شهرداری گرگان گفت: درب اتاق من به روی اصحاب رسانه باز است و پذیرای نظرات خبرنگاران و شهروندان خواهم بود. به گزارش تحرک نو، مجید سعیدی عصر یکشنبه در نشست صمیمی با اعضای خانه مطبوعات استان گلستان اظهار داشت: بنده مدت کوتاهی است که مسئولیت شهرداری گرگان را برعهده گرفته ام و در این […]

سرپرست شهرداری گرگان گفت: درب اتاق من به روی اصحاب رسانه باز است و پذیرای نظرات خبرنگاران و شهروندان خواهم بود.

به گزارش تحرک نو، مجید سعیدی عصر یکشنبه در نشست صمیمی با اعضای خانه مطبوعات استان گلستان اظهار داشت: بنده مدت کوتاهی است که مسئولیت شهرداری گرگان را برعهده گرفته ام و در این مدت تلاش داشته ام روند خدمت رسانی به شهروندان را تسریع ببخشم.

سعیدی با اشاره به سوابق مدیریتی و اجرایی خود افزود: من از بدنه شهرداری هستم و بیش از 24 سال سابقه خدمت در حوزه های مختلف شهرداری را در کارنامه دارم و نسبت به این جایگاه شناخت کافی و لازم را دارم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که در این مسئولیت حضور داشته باشم تمام تلاش خودم و مجموعه ام را برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان به کار خواهم گرفت.

سرپرست شهرداری گرگان بیان کرد: در طی این مدت، پیام های شهروندان در خصوص نظافت و پاکسازی معابر، بهسازی آسفالت و کیفیت خدمات شهری دریافت کردیم و نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دادیم که این روند همچنان ادامه دارد.

سعیدی افزود: همچنین از روند پیشرفت یا مشکلات پروژه های در حال اجرا بازدید داشته ایم و تلاش بر تسریع در روند پروژه ها و حل موانع موجود خواهیم داشت.

وی دانستن را حق مردم دانست و گفت: شیوه مدیریتی من شفاف و «مدیریت شیشه ای» است و من ابتدا خودم را یک شهروند می دانم و قطعاً از دریافت نظرات شهروندان و خبرنگاران استقبال خواهم کرد.

سرپرست شهرداری گرگان بر تعهد، تخصص، افزایش کیفیت خدمات و توجه به منابع بیت المال در شهرداری گرگان تاکید کرد.

سعیدی در پایان، علی شریفیان را به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان معرفی کرد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست صمیمی، اعضای خانه مطبوعات به عنوان تنها صنف خبرنگاران استان اقدام به بیان نظرات و پیشنهادات خود در بحث مدیریت شهری پرداختند و برای کمک در راستای توسعه شهری اعلام آمادگی کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =

کلید مقابل را فعال کنید