کد خبر:6645
پ

از ابتدای سال بیش از ۲ هزار تخلف اقتصادی در گلستان به ثبت رسیده است

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت،معدن وتجارت گلستان گفت: در ۷ ماه سالجاری، بیش از ۲ هزار تخلف اقتصادی از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است. به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: جعفرکرامتی اظهار کرد: در مدت ۷ ماهه امسال ازطریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره […]

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت،معدن وتجارت گلستان گفت: در ۷ ماه سالجاری، بیش از ۲ هزار تخلف اقتصادی از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: جعفرکرامتی اظهار کرد: در مدت ۷ ماهه امسال ازطریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گلستان با شماره ۱۲۴ تعداد ۲ هزار و‌ ۶۷۸ گزارش مردمی پاسخ داده شده است.
وی گفت: از کل گزارش های دریافتی تعداد ۲۰۵ تماس منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده است.
کرامتی بیان کرد: همچنین ۱۴۲ مورد از پرونده های متشکله منجر به مصالحه و جلب رضایت گشته که شاکیان پرونده ها در ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام نموده و به تبع آن از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات حکومتی و دیگر محاکم قضایی اجتناب شد.
وی با اشاره به بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف نیز گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل و نقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه خانه ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات صورت گرفته را مشمول می شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نه =

کلید مقابل را فعال کنید