کد خبر:8102
پ

ارسال ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار بسته پستی از گلستان

مدیرکل پست استان گلستان گفت: ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار محموله پستی صادره از استان داشتیم که بیشترین محموله پستی به تهران، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس است. حسن ایزدپناه در گفتگو با خبرنگارتحرک نو اظهار کرد: جزو ۱۰ استان پرترافیک کشور از نظر میزان آمار تجارت الکترونیک به‌شمار می‌رویم و  در پست شاخص‌های […]

مدیرکل پست استان گلستان گفت: ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار محموله پستی صادره از استان داشتیم که بیشترین محموله پستی به تهران، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس است.

حسن ایزدپناه در گفتگو با خبرنگارتحرک نو اظهار کرد: جزو ۱۰ استان پرترافیک کشور از نظر میزان آمار تجارت الکترونیک به‌شمار می‌رویم و  در پست شاخص‌های خوبی در این بخش داریم و باید آن را توسعه دهیم.

مدیرکل پست گلستان ادامه داد: دو میلیون و ۳۸۶ هزار بسته بسته در طول ۱۱ ماه سال‌جاری وارد شده که از این تعداد ۳۹۵ هزار محموله پستی درون استانی بوده  است.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: دو میلیون و ۴۶۵ هزار محموله پستی صادره از استان داشتیم که بیشترین محموله پستی به تهران، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی و  فارس است.

وی گفت: تنها راه تجارت الکترونیک در صنعت پست است و دنیا به سمت اقتصاد دیجیتال می‌رود و پست نقش اساسی در این مهم ایفای می‌کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اگر کشور به دنبال رشد هشت درصدی است اقتصاد دیجیتال نقش مهمی دارد و سهم خدمات از این بخش ۱۴ درصد است.

ایزدپناه به ارسال نزدیک به یک هزار محموله پستی در طول سال‌جاری از گلستان به مقصد خارج از کشور اشاره کرد و گفت: این محموله‌ها در اروپا بیشتر به مقاصد آلمان و ایتالیا و در دیگر قاره‌ها به کشورهای استرالیا و کانادا بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

کلید مقابل را فعال کنید