کد خبر:3432
پ

ارتقاء کیفیت شبکه همراه اول از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است

رییس اداره مخابرات مراوه تپه با برشمردن اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون، به تشریح طرحهای در دست اقدام پرداخت. خطیبی با اشاره به اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در این شهرستان گفت:با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و روستاهای آن ارتقاء کیفیت شبکه همراه اول از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. […]

رییس اداره مخابرات مراوه تپه با برشمردن اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون، به تشریح طرحهای در دست اقدام پرداخت.

خطیبی با اشاره به اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در این شهرستان گفت:با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و روستاهای آن ارتقاء کیفیت شبکه همراه اول از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

وی توسعه ارتباطات همراه اول در روستاهای نارلی آجی سو ، قربان پیکار، قوشه سو، چنارلی ، -عیدگاه شهرستان ، بالی قایه و آق امام را از جمله طرحهای مربوط به عملیات فاز ۸ دانست و افزود:در این روستاها با تاسیس و یا ارتقاء تکنولوژی ، کیفیت شلکه همراه اول افزایش خواهد یافت.

خطیبی اجرای طرح توسعه کابلی روستای قپان،اجرای طرح فیبرنوری روستاهای گلیداغ ، پلی و کمرلی را نیز از جمله پروژه ای مخابراتی در دست اقدام شبکه معرفی کرد و بیان کرد: با تلاش کارشناسان و حمایت حوزه های ستادی این پروژه ها با موفقیت و در زمان تعیین شده باهدف ایجاد رفاه و تامین ارتباطات مخابراتی پایدار برای مردم شهرستان مراوه تپه به سرانجام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

کلید مقابل را فعال کنید