کد خبر:6037
پ

اختصاص7 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به استان گلستان

به گزارش فرگل ،در آیین افتتاح متمرکز ۴۵۷ طرح تعاونی کشور با حضور رئیس جمهوربصورت ویدیو کنفرانس در روستای آق قایه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، «علی محمد زنگانه»گفت:با پیش‌بینی سهم ۲۰ تا ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور و استان‌ها در قانون اساسی، سهم تعاون در اقتصاد گلستان بسیار پایین است که برای ارتقای این […]

به گزارش فرگل ،در آیین افتتاح متمرکز ۴۵۷ طرح تعاونی کشور با حضور رئیس جمهوربصورت ویدیو کنفرانس در روستای آق قایه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد،

«علی محمد زنگانه»گفت:با پیش‌بینی سهم ۲۰ تا ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور و استان‌ها در قانون اساسی، سهم تعاون در اقتصاد گلستان بسیار پایین است که برای ارتقای این سهم بسیار تلاش کرد.

استاندار گلستان افزود: ظرفیت های بخش تعاونی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصاد استان دارد.

وی بیان کرد: توجه به اقتصاد روستا محور، توسعه ظرفیت‌های تعاونی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از راهبردهای استان در تحقق اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ است.

زنگانه افزود: در سفر رئیس جمهور ، ۱۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به استان ابلاغ شد و از محل تبصره‌ ۱۶ و ۱۸ نیز ۳۰ هزار میلیارد ریال وهمچنین ۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه تسهیلات به گلستان اختصاص یافته است.

استاندار گلستان درخصوص ظرفیت بانک‌های استان تاکیدکرد: بانکهادر خدمت اشتغالزایی هستندو مدیران باید برای جذب تسهیلات و استفاده بهینه از آن تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =

کلید مقابل را فعال کنید