کد خبر:14953
پ
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

اجرای ۲۸ کیلومتر عملیات توسعه خط انتقال آب شرب در شهرستان آزادشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از اجرای ۲۸ کیلومتر عملیات خط انتقال و شبکه توزیع آب در راستای تامین آب پایدار در سال گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش تحرک نو، ابوالفضل رحیمی صبح امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب و پایداری منابع تامین […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از اجرای ۲۸ کیلومتر عملیات خط انتقال و شبکه توزیع آب در راستای تامین آب پایدار در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تحرک نو، ابوالفضل رحیمی صبح امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب و پایداری منابع تامین در این شهرستان و روستاهای تحت پوشش حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب و بهسازی ۱۰ حلقه چاه آب شرب از دیگر فعالیتهای صورت گرفته این امور در مدت مذکور بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: نصب ۶۳۵ مورد انشعاب آب جدید، تعویض ۲۳ مورد انشعاب فرسوده، مرئی کردن ۴۴ مورد شیرآلات شبکه آبرسانی، استاندارد سازی ۱۹ فقره انشعاب آب مشترکین و شناسایی و قطع ۸۱ فقره انشعاب آب غیر مجاز را از دیگر اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب شهرستان آزادشهر در سال گذشته عنوان کرد.

وی ادامه داد: تعویض ۴۱۴ مورد کنتور خراب مشترکین، رفع نشتی و گیر ۱۵۸ مورد کنتور آب، جابه جایی ۲۱ فقره کنتور، رفع یک هزار ۴۸۷ مورد اتفاقات انشعاب آب مشترکین و رفع بیش از یک هزار مورد اتفاق شبکه و خط انتقال آب از دیگر فعالیتهای این امور در راستای جلوگیری از هدر رفت آب در این مدت بوده است .

وی بیان کرد : شستشوی ۴۳ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب و ۳۲ هزار مورد آزمون کلر سنجی با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی دیگر اقدامات صورت گرفته در امور آب و فاضلاب شهرستان آزادشهر در این مدت بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید