کد خبر:5791
پ

اجرای ۲۱۰ میلیارد تومان پروژه ریلی در گلستان

مدیرکل راه آهن گلستان پس از ۶ سال رکود و یخ زدگی محض در اینچه برون حالا شاهدیم اقدامات دکتر اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ در دولت سیزدهم در اینچه برون ، جان تازه ای به راه آهن داده است. اجرای پروژه های متعدد به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات […]

مدیرکل راه آهن گلستان پس از ۶ سال رکود و یخ زدگی محض در اینچه برون حالا شاهدیم اقدامات دکتر اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ در دولت سیزدهم در اینچه برون ، جان تازه ای به راه آهن داده است.

اجرای پروژه های متعدد به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات راه آهن در سال گذشته در طول تاریخ راه آهن بی سابقه بوده است.

این حجم از اجرای پروژه و اخذ اعتبار از تهران موید اینست که آبادانی ، کار جهادی می خواهد و این خصلت در مدیران فعلی وجود دارد.

برای پی بردن به این نکته مهم کافی است بدانید که ۱/۸ (یک هشتم) اعتبار ۲۱ منطقه راه آهن کشور فقط در گلستان برای اولین بار جذب شد که کار بزرگی بود.

مدیرکل راه آهن گلستان فرد پرسابقه ایست که پیشتر مدیر کل راه آهن قم بوده و نزدیک به ۳۰ سال سابقه کار در حوزه ریلی دارد و دانش آموخته دوره های سنگین تخصصی راه آهن در کشورهایی نظیر آلمان می باشد.

می توان با چنین مدیرانی به تحول در ریل که به حمل و نقل سبز شهرت دارد و تحولات اساسی در اینچه برون به عنوان مرکز ثقل کشورهای همسایه و ایران برای جابجایی بار و مسافر امیدوار بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

کلید مقابل را فعال کنید