کد خبر:13983
پ
مدیر کل اداره کل ورزش جوانان گلستان خبرداد؛

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته جوان در گلستان

مدیر کل اداره کل ورزش جوانان استان گلستان از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امید آفرینی به مناسبت هفته جوان در سطح استان خبرداد. به گزارش تحرک نو؛ قاسمعلی برزمینی امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جمع با خبرنگاران افزود: حدود ۲۰۰ برنامه از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند در هفته جوان در […]

مدیر کل اداره کل ورزش جوانان استان گلستان از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امید آفرینی به مناسبت هفته جوان در سطح استان خبرداد.
به گزارش تحرک نو؛ قاسمعلی برزمینی امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جمع با خبرنگاران افزود: حدود ۲۰۰ برنامه از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند در هفته جوان در شهرستان ها و روستاهای مختلف توسط سازمان امورجوانان برگزار خواهد شد.


وی با اعلام شعار امسال هفته جوان مبنی بر”جوان ایرانی پرچم‌دار پیشرفت” به برنامه های هفته جوان اشاره کرد و گفت: تجلیل از جوانان و کارمندان جوان برتر دستگاههای اجرایی از سن ۱۸ تا ۳۵ سال ، دیدار با خانواده ای معزز شهدا در شهرستان های مختلف، برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر ایران زمین در ۸ اسفند ، جشن ازدواج ۴۰ زوج طلاب در رستوران لاله، دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه نورمفیدی، برگزاری جشن ۶ هزار نفری در مصلی گنبدکاووس، برگزاری تور راهیان پیشرفت در جزیره آشوراده با حضور ۱۰۰ جوان منتخب با ایجاد فضای شاد و مفرح برای جوانان و نشست انتخاباتی و فضای مشارکتی انتخاباتی ، از برنامه های هفته جوان در گلستان است.
وی به برگزاری نخستین نشست جوانان هلال احمر با عنوان جوانان هلالی در گلستان اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح نخستین مرکز خدمات ازدواج آسان با در نظر گرفتن تخفیفات در حوزه ازدواج با عنوان «وصال شیرین» از برنامه های هفته جوان است.
مدیر کل اداره کل ورزش جوانان استان گلستان تصریح کرد: در ارزیابی معاونت امور جوانان استان های تیپ دو جوانان، استان گلستان رتبه سوم را کسب کرد.
برزمینی عنوان کرد: در ورزش قهرمانی ، اعزام قهرمانان و در حوزه کسب مدال از ۳۲ استان جزو سه استان برتر بعد از استانهای تهران و مازندران هستیم که ۱۵ ورزشکار ما در حوزه آسیا مدال کسب کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

کلید مقابل را فعال کنید