کد خبر:4769
پ

اجرای پرفورمنس «تطمئن القلوب» در گرگان

پرفورمنس «تطمئن القلوب» یک رویداد معنوی؛ هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و در راستای برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان گلستان به همت جمعی از هنرمندانی گلستانی، در میدان‌های شهرداری و ولی‌عصر(ع) شهرستان گرگان اجرا شد. به گزارش روابط عمومی گروه اجرایی، پرفورمنس «تطمئن القلوب» یک رویداد معنوی؛ به همت گروه قرآن و عترت و […]

پرفورمنس «تطمئن القلوب» یک رویداد معنوی؛ هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و در راستای برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان گلستان به همت جمعی از هنرمندانی گلستانی، در میدان‌های شهرداری و ولی‌عصر(ع) شهرستان گرگان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی گروه اجرایی، پرفورمنس «تطمئن القلوب» یک رویداد معنوی؛ به همت گروه قرآن و عترت و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ امروز سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه در ساعت ۱۲ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۱۹ در میدان‌های شهرداری و ولی‌عصر(عج) شهرستان گرگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به اجرا رسید.

«سید حسن حسینی نژاد» ایده پرداز و کارگردان پرفورمنس «تطمئن القلوب» یک رویداد معنوی ؛ درباره این اثر،گفت: یاد خدا که همان «ذکر» باشد یکی از ویژگی‌های معتقدان حقیقی خداوند متعال است که در قرآن کریم نیز به این حقیقت اشاره‌شده و دستور به یاد نمودن خدا و عدم فراموشی حضرت حق‌تعالی را داده و حتی در قسمتی از آیات نیز انسان را متوجه به این امر کرده که اگر می‌خواهی من(خدا) شما را فراموش نکنم، پس مرا یاد کنید تا شمارا یاد کنم.

وی افزود:در این راستا، یکی از باارزش‌ترین یاد کردن‌ها «قرائت قرآن» است و این کار به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که خداوند درباره آن در آیه 20 سوره مزمل می‌فرماید: آنچه برای شما میسر است قرآن بخوانید و همچنین در سوره‌ی رعد آیه 28 ذکرشده که یاد خداوند آرام‌بخش دل‌ها است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =

کلید مقابل را فعال کنید