کد خبر:5290
پ

اجرای طرح ۳۱۳ در دو هزار روستای کشور

اجرای طرح ۳۱۳ در دو هزار روستای کشور مشاور رئیس کمیته امداد کشور گفت: سال گذشته 313 که در ۶۰۰ روستا برگزار شد امسال این تعداد به ۲ هزار روستا افزایش یافت. حجت الاسلام «حسن هرمز» در همایش ملی طرح ۳۱۳ گلستان افزود: طرح ۳۱۳ در ۶۰۰ روستای واقع در استان های پایلوت کشور با […]

اجرای طرح ۳۱۳ در دو هزار روستای کشور مشاور رئیس کمیته امداد کشور گفت: سال گذشته 313 که در ۶۰۰ روستا برگزار شد امسال این تعداد به ۲ هزار روستا افزایش یافت.

حجت الاسلام «حسن هرمز» در همایش ملی طرح ۳۱۳ گلستان افزود: طرح ۳۱۳ در ۶۰۰ روستای واقع در استان های پایلوت کشور با همکاری و هم افزایی سه نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه های علمیه در حال برگزاری است ،می تواند ۱۱ دغدغه فرهنگی و معیشتی خانواده های دارای زن سرپرست خانوار را برطرف کند.

مشاور رئیس کمیته امداد کشور در امور روحانیون اظهار: در این طرح روحانیون مستقر در روستاها به اتفاق همسران خود از خانواده های کمیته امداد سرکشی های چهره به چهره کرده و در این دیدارها به دنبال پیگیری، رفع و حل مسائل معیشتی، حمایتی و فرهنگی این خانواده ها هستند.

وی افزود: در اجرای این طرح  از طریق جذب منابع خیرین امدادی و غیرامدادی به دنبال این هستند که پنج مسئله فرهنگی این خانواده ها را حل کنند و ۶ نیاز معیشتی و حمایتی این خانواده ها با محوریت روحانیون و همسرانشان گره گشایی شود.

حجت الاسلام هرمز گفت: از سال گذشته این طرح به صورت آزمایشی در برخی از استان ها شروع شد و بعد از آن موفقیت هایی که به وجود آمد و اقدامات موثری که توسط روحانیون صورت گرفت تصمیم گرفته شد در کل کشور اجرا شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نوزده =

کلید مقابل را فعال کنید