کد خبر:5555
پ

اجرای رفع موانع با ایجاد ارتباطات موثر

نیلوفر احمدی:مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت :توسعه مخابرات را هیچگاه متوقف نخواهیم کرد . غلامعلی شهمرادی در جلسه شورای مدیران با اشاره به عملکرد توسعه ای مخابرات در استان افزود : در هر شرایطی توسعه مخابرات اجرا می شود وهیچگاه متوقف نخواهد شد . وی پشتیبانی وسیاست گذاری ستاد وحمایت همه جانبه  ازادارات مخابرات  شهرستانها […]

نیلوفر احمدی:مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت :توسعه مخابرات را هیچگاه متوقف نخواهیم کرد .

غلامعلی شهمرادی در جلسه شورای مدیران با اشاره به عملکرد توسعه ای مخابرات در استان افزود : در هر شرایطی توسعه مخابرات اجرا می شود وهیچگاه متوقف نخواهد شد .

وی پشتیبانی وسیاست گذاری ستاد وحمایت همه جانبه  ازادارات مخابرات  شهرستانها به عنوان عامل اجرایی توسعه را عامل مهمی در پیشبرد طرح ها دانست وبیان کرد:همکاری وتعامل بین بخشی واستفاده از فرصت های خدمتگزاری مورد توجه مخابرات است و رفع موانع وحل مشکلات براساس امکانات موجود با ایجاد ارتباطات موثر مورد انتظار می باشد .

شهمرادی اجرای نهضت جهادی توسعه فیبر تحت عنوان طرح نجما، اجرای پروژه های uso و ارتباط رسانی به مناطق روستایی صعب العبور همچنین توسعه شبکه همراه را از عمده پروژه های سال 1401 دانست و اذعان کرد: در راستای اجرای این پروژه ها  اقدامات انجام شده است و طرح ها به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد وتا رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برنامه ها براساس زمانبندی انجام شده اجرا خواهد شد.

وی رعایت قوانین و مقررات در اجرای فرآیندها وارائه خدمات وسرویسها براساس دستورالعمل های ابلاغی را یادآوری کرد واظهار کرد :سرعت بخشیدن به انجام کار نباید موجب کاهش کیفیت خدمات وسرویسها شود وبا تلاش بیشتر ومدیریت صحیح باید  شرایط مناسب برای ارائه خدمات براساس نیاز مشتریان فراهم شود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 10 =

کلید مقابل را فعال کنید