کد خبر:2384
پ

اتمام عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه زیارت گرگان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از پایان عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه زیارت در سطح مناطق ۱ و۳ خبر داد. به گزارش تحرک نو، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: لایروبی و پاکسازی رودخانه زیارت از ابتدای سال ۱۴۰۰ حد فاصل پل سید مسعود تا جهاد مرکزی (بعد از پل کشت و صنعت) […]

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از پایان عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه زیارت در سطح مناطق ۱ و۳ خبر داد.

به گزارش تحرک نو، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: لایروبی و پاکسازی رودخانه زیارت از ابتدای سال ۱۴۰۰ حد فاصل پل سید مسعود تا جهاد مرکزی (بعد از پل کشت و صنعت) به طول ۹ کیلومتر انجام شد.

سالاری ادامه داد: عملیات پاکسازی و لایروبی رودخانه در راستای اجرای طرح ارتقای بهداشت و سلامت شهروندان  در جهت جلوگیری از سیلاب و ایجاد خطر و خسارت احتمالی در سطح شهر گرگان با قرارداد بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی انجام شده است.

 وی همچنین از آغاز عملیات لایروبی رودخانه النگدره در سطح منطقه ۲ از هفته آینده خبر داد.

 معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: پیش از این با شروع فصل تابستان و افزایش دما در جهت ترویج بهداشت عمومی، جلوگیری از انباشت زباله در بستر رودخانه ها و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان بخصوص ساکنین حاشیه رودخانه ها، پاکسازی دوره ای رودخانه النگدره در مسیر پارک ملت به طور ویژه توسط ادوات و ماشین آلات انجام شده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =

کلید مقابل را فعال کنید