کد خبر:7547
پ

آغاز برنامه های دهه فجر سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با دیدار از مادران شهدا

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت : ویژه برنامه های دهه مبارک فجر این سازمان با دیدار از مادران شهدا آغاز شد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، کریم علمی و هیات همراه صبح امروز ۱۲ بهمن ماه با حضور در منزل شهید “علی اصغر رضایی” و […]

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت : ویژه برنامه های دهه مبارک فجر این سازمان با دیدار از مادران شهدا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، کریم علمی و هیات همراه صبح امروز ۱۲ بهمن ماه با حضور در منزل شهید “علی اصغر رضایی” و شهیدان “سید قاسم” و “سید محمد میرحسینی” از مادر این سه شهید عیادت کرد.

علمی در دیدار با مادر “شهید رضایی” افزود : کشور ما هر چه دارد از برکت خون جوانهای شماست و امروز وظیفه خود می دانیم که در سالگرد دهه فجر و ایام میلاد ائمه اطهار (ع) در محضر شما باشیم و از صبر زینبی شما در این سالها قدردانی نماییم.

وی همچنین در دیدار با مادر دو شهید “سید محمد” و “سید قاسم میرحسینی” اظهار کرد: امروز مادران شهدا چراغ راه و الگوی صبر و مقاومت هستند و ما خوشحالیم که برنامه های دهه فجر مان را با دیدار از خانواده های شهدا آغاز کردیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

کلید مقابل را فعال کنید