کد خبر:8346
پ

همه در قبال اعتماد مردم مسئول هستیم.

استاندار گلستان گفت: هر فردی که مسئولیت می پذیرد باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد و همه در قبال اعتماد مردم مسئول هستیم. علی‌محمد زنگانه در چهاردهمین جلسه کمیته تنظیم بازار استان اظهار کرد: مدیران باید در زمانی که مسئولیتی را می‌پذیرند به فکر حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشند و مدیری که […]

استاندار گلستان گفت: هر فردی که مسئولیت می پذیرد باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد و همه در قبال اعتماد مردم مسئول هستیم.

علی‌محمد زنگانه در چهاردهمین جلسه کمیته تنظیم بازار استان اظهار کرد: مدیران باید در زمانی که مسئولیتی را می‌پذیرند به فکر حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشند و مدیری که در شرایط اقتصادی موجود به فکر مردم نباشد خجالت‌آور است.

وی تاکید کرد:  ما از قبال اعتماد همین مردم به این دولت برای حل مشکلات‌شان مسوولیت پذیرفتیم ومردم در قبال مسئول شدن ما هیچ گناهی ندارند.

وی افزود: باید به حال مدیری افسوس خورد که بفکر  تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم نباشد، .

زنگانه افزود: هر مصوبه‌ای که در جلسات رسمی به ویژه با اولویت حل مشکلات مردم تصویب می‌شود، مدیر کل مربوطه مسئولیت پیگیری روند انجام آن مصوبه را حتی برای زیر مجموعه‌های خود همچون تشکل‌ها و اتحادیه‌ها صنفی (اتاق‌های اصناف، بازرگانی، تعاون و غیره) دارد.

در این جلسه گزارشی از بازرسی‌های انجام شده از نمایشگاه‌های فروش بهاره با اولویت کالاهای اساسی در پنج شهرستان گرگان، گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی و علی‌آبادکتول ارائه شد با توجه به شروع یک هفته‌ای از آغاز زمان برگزاری نمایشگاه‌ها، در علی‌آبادکتول تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده و در سه شهرستان دیگر به غیر از گرگان کالاهای مورد نظر به مقدار کافی تامین نشده است.

همچنین نبود کاربر رایانه برای ثبت مشخصات خرید کننده به تعداد کافی که منجر به تشکیل صف‌های طولانی و چندین ساعته مردم و همچنین دیر تامین شدن گوشت قرمز در نمایشگاه گرگان مورد انتقاد قرار گرفت که از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان دستورات لازم به منظور حل مشکلات این نمایشگاه‌ها داده شد.

در این جلسه نیز مصوب شد جلسه‌ای به منظور بررسی علل دایر نشدن نمایشگاه در علی‌آبادکتول و مشکلات موجود در چهار نمایشگاه دیگر برگزار و راه حل اساسی برای آن اتخاذ شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

کلید مقابل را فعال کنید