کد خبر:12544
پ
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان:

کودهای شرکت خدمات حمایتی از استاندارد های لازم برخور دار است

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: وظیفه ما حاکمیتی است و باید ابزار کافی در اختیار باشد با اعلام  تامین شده کودشیمیایی توسط این شرکت از استاندارد های لازم برخور دار است تا کشاورز با اطمینان اقدام به خرید کنند. ضیایی در اجرای دستورالعمل کنترل کیفیت کودهای شیمیایی  اظهارکرد: در راستای حمایت ازکشاورزان […]

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: وظیفه ما حاکمیتی است و باید ابزار کافی در اختیار باشد با اعلام  تامین شده کودشیمیایی توسط این شرکت از استاندارد های لازم برخور دار است تا کشاورز با اطمینان اقدام به خرید کنند.
ضیایی در اجرای دستورالعمل کنترل کیفیت کودهای شیمیایی  اظهارکرد: در راستای حمایت ازکشاورزان و بهره برداران، در هشت ماهه سال جاری، ۱۰۲ مورد با بیش از۱۸هزارو ۱۰۷ تن کودهای ارسالی از مبادی ، پتروشیمی ها و کارخانجات تولید داخل کشور، با نمونه  گیری ازکودهای موجود در انبارسازمانی این شرکت تهیه و پس از تکمیل فرمهای مربوطه جهت آنالیز به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شده است.
وی افزود: نمونه گیری از محموله های کودهای وارده ،براساس قوانین و مقررات مرتبط و دستورالعمل های صادره ازسوی موسسه تحقیقات آب و خاک کشور انجام می گردد که باعث تایید کیفیت کود و افزایش اعتبار عمومی کشاورزان به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شده است واطمینان بخشی، برند این شرکت را استمرار بخشیده است.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان تاکید کرد: به همه کشاورزان دریافت و مصرف‌کننده کودهای یارانه ای اطمینان می‌دهیم کود های شیمیایی یارانه ای در شبکه رسمی کارگزاری های این شرکت، تایید شده و مناسب است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =

کلید مقابل را فعال کنید