کد خبر:3285
پ

۴۰ برنامه طی هفته کارآفرینی در گلستان برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری ۴۰ برنامه طی هفته کارآفرینی در استان خبرداد. سعید مازندرانی در خصوص برنامه های هفته کارآفرینی در گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ۱۷ الی ۲۳ آبان ماه به عنوان هفته کارآفرینی در کشور نام گذاری شده که طی این هفته برای ترویج فرهنگ کارآفرینان و […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری ۴۰ برنامه طی هفته کارآفرینی در استان خبرداد.

سعید مازندرانی در خصوص برنامه های هفته کارآفرینی در گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ۱۷ الی ۲۳ آبان ماه به عنوان هفته کارآفرینی در کشور نام گذاری شده که طی این هفته برای ترویج فرهنگ کارآفرینان و تشویق جوانان و نوجونان و افراد مراسم و دیدارهایی برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: بر همین اساس امسال ۴۰ برنامه در سطح استان پیش بینی شده که اکثر برنامه ها به دلیل شرایط کرونا از جمله نشست های تخصصی کارآفرینی مجازی است.

وی بیان کرد: دیدار و نشست با کافرینان میانسال و استفاده از تجربیات آنها، نشست تخصصی برای جوانان و نوجوانان به عنوان اینکه «شغل من چیست؟»، دیدار با استندار و نشست با اعضای کانون کارآفرینان استان از جمله این برنامه خواهد بود.

مازندرانی اضافه کرد: همچنین افتتاح مرکز مشاوره کارآفرینی در گرگانف افتتاح کافه کارآفرینی و دیدار از دستاوردهای کارآفرینان ملی و استانی از جمله دیگر برنامه ها خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در این برنامه ها مشکلات کارآفرینان با حضور مسئولان بررسی می شود، افزود: تحلیل محیط کسب و کار و تحلیل استارتاپ ها، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی و غیره هم در دستور کار است.

مازندرانی تأکید کرد: کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد هر کشور محسوب است و دیگر اشتغال دولتی جوابگوی به کارگیری جوانان نخواهد بود و یکی از راهکارهایی که در دنیا استفاده می شود، کارآفرینی است.

وی اضافه کرد: کسانی که نوآوری و خلاقیت دارند می توانند از حمایت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و پارک علم و فناوری برخوردار شوند تا بتوانند برای دیگران هم اشتغال ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − بیست =

کلید مقابل را فعال کنید