کد خبر:5209
پ

کمبود سه هزار کلاس درس در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال نیاز به سه هزار کلاس درس سطح استان داریم که با اداره کل نوسازی در این خصوص اقداماتی انجام داده‌ایم و بخشی از مدارس که نیازمند بهسازی هستند نیز با همکاری گروه‌های جهادی این کار انجام خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحرک نو؛سید رضا نظری در نشست […]

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال نیاز به سه هزار کلاس درس سطح استان داریم که با اداره کل نوسازی در این خصوص اقداماتی انجام داده‌ایم و بخشی از مدارس که نیازمند بهسازی هستند نیز با همکاری گروه‌های جهادی این کار انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحرک نو؛سید رضا نظری در نشست خبری اصحاب رسانه افزود: استان گلستان برای اولین بار پایلوت اجرای طرح دیپلماسی مهارتی قرار گرفته و در کنار مرزهای مشترک که با کشورهای همسایه داریم و همچنین به واسطه فرهنگ مشترک و ارتباط دوستانه خوبی که با این کشورها برقرار است این طرح در گلستان اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: یکی دیگر از اقداماتی که در گلستان انجام شده، شناسایی هزار و ۵۰۰ معلم کلاس اولی است که به منظور توانمند سازی بیشتر معلمان این دوره انجام شده است.

نظری ادامه داد:با توجه به مرزهای که در استان ما وجود دارد، گلستان به عنوان پایلوت اجرای طرح دیپلماسی مهارتی انتخاب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: با سفر معاون آموزش متوسطه وزیر به استان گلستان تصمیم گیری های خوبی برای ارتقا کمی و کیفی آموزش و پرورش رقم خورده است، که یکی از این اقدامات هنرستان شهید نصیری گرگان با توجه به اینکه قدمتی بالای ۵۰ سال دارد، تصویب شد به عنوان هنرستان ماندگار به ثبت برسد.

وی ادامه داد: همچنین تأسیس هنرهای زیبا در شهرستان گنبد با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی را در دستور کار داریم که از مصوبات این سفر بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

کلید مقابل را فعال کنید