کد خبر:2078
پ

طرح برداشت آب دریای خزر را سه سال پیش پیشنهاد داده بودیم

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت:برای برداشت آب دریای خزر جهت مصارف شرب و صنعت سه سال گذشته درخواست دادیم اما موافقت نشد. به گزارش زندی تحرک‌ نو؛علی محمد چوپانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد:فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی گلستان همزمان با آغاز بیماری کرونا در کمتر از یک هفته 15 میلیارد تومان […]

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت:برای برداشت آب دریای خزر جهت مصارف شرب و صنعت سه سال گذشته درخواست دادیم اما موافقت نشد.

به گزارش زندی تحرک‌ نو؛علی محمد چوپانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد:فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی گلستان همزمان با آغاز بیماری کرونا در کمتر از یک هفته 15 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزاتی نظیر ماسک،تب سنج و دیگر تجهیزات مقابله با کرونا اختصاص دادند.

وی تاکید کرد:این افراد سرمایه های اجتماعی استان و کشور هستند اما متاسفانه تشکری از این خادمین و خیرین صورت نگرفت.

وی ادامه داد:در جریان سیل گلستان اتاق بازرگانی روزانه 25 هزار وعده غذایی تهیه و بین سیل زندگان توزیع میکرد.

رئیس اتاق بازرگانی گفت:اتاق بازرگانی در بحث قیمت گذاری محصولات زراعی تلاش و پیگیری های زیادی برای افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات داشت اما متاسفانه دولت در این موضوع تدبیر نداشت.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان بیان داشت:در اتاق بازرگانی به پدیده اضمحال سود در تورم رسیدیم و دولت به پیمانکاران اوراق قرضه داده است اما این در حالی است که شاهد افزایش چند برابری اقلام براثر تورم بودیم و این مسئله باعث ورشکستگی این پیمانکاران شد.

چوپانی اضافه کرد:رسانه ها باید این آگاهی را به مردم بدهند که پول های خود را وارد حوزه اقتصادی و تولید کنند.

وی در پایان در خصوص مسئله پتروشیمی گفت:مسئولان پتروشیمی با عملکرد نامناسب و بد باعث دلسری مردم شدند که در حال حاضر امیدواریم مشکلات این حوزه برطرف شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید