کد خبر:4709
پ

صادرکنندگان نمونه از بین دانش بنیان‌ها انتخاب می‌شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرکنندگان نمونه در سال ۱۴۰۱ از میان صادرکنندگان محصولات دانش بنیان انتخاب می‌شوند. 🔹سید رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه نشست هم اندیشی ارتقا تولید دانش بنیان در شرکت‌های بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز بیش از ۳۰ شرکت بزرگ از صنایع مختلف حضور داشتند و در […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرکنندگان نمونه در سال ۱۴۰۱ از میان صادرکنندگان محصولات دانش بنیان انتخاب می‌شوند.

🔹سید رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه نشست هم اندیشی ارتقا تولید دانش بنیان در شرکت‌های بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز بیش از ۳۰ شرکت بزرگ از صنایع مختلف حضور داشتند و در این هم اندیشی نظرات و تجربه آنها را می‌شنویم تا به ایده برسیم.

🔹وی با بیان اینکه صنعت ایران امروز به یک بلوغ رسیده و نیاز به یک جهش دارد، تصریح کرد: سال‌ها در صنایع مختلف کار کرده ایم و اکنون نیاز به یک‌ نقطه عطف داریم و آن حرکت به سمت دانش بنیان‌شدن است.

🔹وزیر صنعت ادامه داد: وقتی به سمت دانش بنیان حرکت می‌کنیم در عمل سرمایه انسانی را در کشور حفظ و ارتقا می‌دهیم، یعنی جدای از اینکه تولید می‌تواند باعث افزایش کیفیت، صادرات و کاهش قیمت شود، بعد دیگری دارد و آن فراهم کردن سرمایه انسانی است.

🔹فاطمی امین به رتبه بندی شرکت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: امسال صادرکنندگان نمونه از بین صادرکنندگان محصولات دانش بنیان انتخاب می شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =

کلید مقابل را فعال کنید