کد خبر:7272
پ

شناسایی ۲۰۳۵ هکتار بافت فرسوده در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در مجموع این ۱۸ شهری که دارای بافت ناکارآمد هستند، دو هزار و ۳۵ هکتار بافت فرسوده شناسایی و در دو شهر استان ۴۲۸ هکتار سکونت گاه غیر رسمی شناسایی و تعیین محدوده شده است. مهدی ملک اظهار کرد: در استان گلستان دو هزار و ۸۹۵ هکتار بافت ناکارآمد […]

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در مجموع این ۱۸ شهری که دارای بافت ناکارآمد هستند، دو هزار و ۳۵ هکتار بافت فرسوده شناسایی و در دو شهر استان ۴۲۸ هکتار سکونت گاه غیر رسمی شناسایی و تعیین محدوده شده است.

مهدی ملک اظهار کرد: در استان گلستان دو هزار و ۸۹۵ هکتار بافت ناکارآمد شناسایی شده که مجموعا ۱۸ درصد از بافت استان را در بر می گیرد.
دبیر ستاد بازآفرینی شهری گلستان ادامه داد: در مجموع این ۱۸ شهری که دارای بافت ناکارآمد هستند، دو هزار و ۳۵ هکتار بافت فرسوده شناسایی و در دو شهر استان ۴۲۸ هکتار سکونت گاه غیر رسمی شناسایی و تعیین محدوده شده است.
وی افزود: در راستای شناسایی این نقاط و با هدف بهبود وضعیت بافت های ناکارآمد و فرسوده، در سال ۱۴۰۰ ، یک جلسه ستاد بازآفرینی استانی و پنج جلسه ستاد بازآفرینی شهرستانی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
ملک همچنین تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ هم تاکنون، دو جلسه ستاد استانی و ده جلسه ستاد بازآفرینی شهرستانی، در شهرهای گرگان ، گنبدکاووس، رامیان، علی آباد، بندرگز و آزادشهر برگزار شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در این سری جلسات مواردی در راستای نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری استان مطرح شده و تصمیماتی در این حوزه اتخاذ می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفت =

کلید مقابل را فعال کنید