کد خبر:5929
پ

شفاف سازی و اعتمادآفرینی برای مردم ، مهمترین هدف گرامیداشت هفته دولت است

خواجه مظفری گفت: شفاف سازی و صادق بودن با مردم در همه جوانب ، امیدآفرینی در جامعه و نامیدی در دل دشمنان ایجاد میکند. زندی به گزارش روابط عمومی، حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز هر کسی خواسته […]

خواجه مظفری گفت: شفاف سازی و صادق بودن با مردم در همه جوانب ، امیدآفرینی در جامعه و نامیدی در دل دشمنان ایجاد میکند.

زندی به گزارش روابط عمومی، حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز هر کسی خواسته و ناخواسته در مسیر نا امید کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای دولت گام بر دارد، در مسیر دشمن گام گذاشته است.

وی افزود: توجه ویژه به مقوله مهم جهاد تبیین در هفته دولت با ارائه گزارش های مستند و جامع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و همچنین دولت سیزدهم، امری ضروری است.

رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی است که دستگاه های دولتی و اجرایی به صورت تحلیلی و آماری، گزارش اقدامات خود را در جامعه منعکس کنند تا جوانان در جریان دستاوردهای انقلاب قرار گرفته و آن را نسبت به دوران گذشته مقایسه نمایند.

دکتر خواجه مظفری با تکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: جهاد تبیین امروز یک فریضه است تا غفلت ها در اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب به مردم جبران شود و مسئولان و رسانه ها با ید با نقش آفرینی در این حوزه، اعتماد اجتماعی را ارتقا داده و روحیه امید را در فضای جامعه تقویت کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته کارهای بسیار خوبی انجام شده است که باید در راستای جهاد تبین و اعتمادسازی و امیدآفرینی بین مردم در هفته دولت ، به صورت ویژه به اطلاع مردم عزیز رسانده شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

کلید مقابل را فعال کنید