کد خبر:3282
پ

شبکه برق گلستان حادثه‌خیز است

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان؛یکی از چالش‌هایی که خود را در طوفان نشان داد، شکستن تیرهای برق و قطعی چند ساعته بود لذا در این خصوص با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفتکو کردیم، علی‌اکبر نصیری به خبرنگار ما گفت: شبکه برق استان حادثه خیز بوده و رانش، سیل، بارندگی، برف، طوفان و […]

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان؛یکی از چالش‌هایی که خود را در طوفان نشان داد، شکستن تیرهای برق و قطعی چند ساعته بود لذا در این خصوص با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفتکو کردیم، علی‌اکبر نصیری به خبرنگار ما گفت: شبکه برق استان حادثه خیز بوده و رانش، سیل، بارندگی، برف، طوفان و باد آن را تهدید می‌کند.

نصیری افزود: شبکه برق استان هوایی بوده و در معرض باد و باران است و راهکار آن استفاده از کابل‌های روکش‌دار و یا زمینی کردن بوده که هزینه بالایی دارد.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد شبکه فشار ضعیف به کابل خودنگهدار مجهز شده، گفت: برخی از اتفاقات مانند افتادن شیء خارجی بر روی شبکه در طوفان اجتناب‌ناپذیر است.

نصیری با بیان اینکه طوفان در استان منجر به سقوط و شکستن تیرهای برق شد، افزود: تیرهای فرسوده نیازمند تعویض بوده و شهرداری هم باید در خصوص هرس درختان اقدام کند.

وی بیان کرد: همچنین تنش‌های مکانیکی در فصل تابستان به دلیل قطع و وصل‌های اضطراری سبب شد تا برخی اتصالات سست و در طوفان رها شود که راهکار آن آچارکشی و رفع نقص است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یازده =

کلید مقابل را فعال کنید