کد خبر:7016
پ

حفظ اتصال خلیج گرگان با دریا تا آخرین نفس

مدیر کارگروه خلیج گرگان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: اگر قرار است خلیج بمیرد هم باید سالم بمیرد و خشک شود زیرا رسوب آلودگی ها در آن باعث ایجاد یک مکان آلوده و برون ریز گرد در این منطقه می شود. زندی به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهدی ذوالفقاری […]

مدیر کارگروه خلیج گرگان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: اگر قرار است خلیج بمیرد هم باید سالم بمیرد و خشک شود زیرا رسوب آلودگی ها در آن باعث ایجاد یک مکان آلوده و برون ریز گرد در این منطقه می شود.

زندی به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهدی ذوالفقاری در نشست علمی رسانه ای احیای خلیج گرگان اظهار کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از سال ۹۷ به صورت جدی به موضوع خلیج گرگان وارد شد که قبل از آن انسجامی در این حوزه وجود نداشت اما دانشگاه در سالیان گذشته به لحاظ اجرایی و علمی با مسئولان همراه بوده است.
مدیر کارگروه خلیج گرگان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه مسائل مرتبط با خلیج توسط دانشگاه در ۱۴ کارگروه دنبال می شود، افزود: در کمیته ملی تالاب ها ۱۵ اقدام عملیاتی، علمی و پژوهشی در مورد خلیج گرگان مصوب و ابلاغ شده که بررسی امکان ارتباط و لایروبی خلیج با دریا یکی از این مصوبات است.
وی اضافه کرد: مطالعات این مصوبه توسط موسسه ملی اقیانوس شناسی انجام و نتایج آن به معاونت عمرانی استانداری گلستان ارائه شده که به موازات آن مطالعات مختلف دیگری هم انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

کلید مقابل را فعال کنید